Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λευκά κρασιά
Ερυθρά κρασιά
Ροζέ κρασιά
Ελλάδα
Παγκόσμιος αμπελώνας
Orange wines
Γλυκά κρασιά
Σαμπάνιες-Prosecco-D Asti
Ποτήρια-Ανοιχτήρια-Αξεσουάρ
Coravin
Ουίσκι
Κονιάκ - Brandy
Ρούμι
Vodka
Gin
Τεκίλα - Mezcal
Τσίπουρο
Μπύρες
Liquers (Λικέρ)
Cream Liquers
Σιρόπια
Λοιπά Οινοπνευματώδη
Μινιατούρες
Δώρα - Καλάθια
Λευκά κρασιά ανά ποικιλία
Ερυθρά κρασιά ανά ποικιλία
Vegan/Bio
Σετ Ποτών / Κρασιών
Magnum φιάλες
Τελευταία φιάλη 50%
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΡΑΣΙ ΜΕΛΙΑΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΖΕ 2021 750ML
ΚΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΡΟΖΕ ΚΡΑΣΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
  • ΚΡΑΣΙ ΜΕΛΙΑΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΖΕ 2021 750ML
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 9.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΡΑΣΙ ΜΕΛΙΑΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΖΕ 2021 750ML
(142009223)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Από επιλεγμένο ώριμο Μοσχοφίλερο του Βιολογικού αμπελώνα του κτήματος Σπυρόπουλου, και μικρές επιλεγμένες ποσότητες Βιολογικού Αγιωργίτικου, το Μελιαστό έχει χαρακτηριστικά αρώματα τριαντάφυλλου, καραμέλας και φράουλας.

Έχουν περάσει 32 χρόνια από την ίδρυση του κτήματος Σπυρόπουλου, έχοντας βρεθεί μπροστάρης στην επανάσταση του Ελληνικού κρασιού. Μάλιστα για την εποχή του θεωρήθηκε πιονιέρος σε πολλά "μέτωπα" αφού ήταν από τους πρώτους που ασχολήθηκε σε βάθος και πλάτος με την βιολογική καλλιέργεια, προσέφερε ροζέ από Μοσχοφίλερο αλλά και αφρώδες με την μέθοδο Charmat από την ίδια ποικιλία.

Αν και στην συνείδηση του κόσμου το όνομα Σπυρόπουλος έχει ταυτιστεί με το ποιοτικό κρασί, για χρόνια η ιστορική οινοποιία δεν ακολούθησε τους φρενήρεις ρυθμούς της εξέλιξης του εγχώριου κρασιού.

Όμως η αλλαγή γενεάς με την μετάβαση από τον Νώντα Σπυρόπουλο στην κόρη του Κωνσταντίνα φαίνεται ότι φέρνει ήδη μια νέα πνοή που ξεκινά από τις νέες, μοντέρνες και ολίγον τολμηρές ετικέτες. Με το μαύρο να κυριαρχεί και τα ασπρόμαυρα σκίτσα να παραπέμπουν στην ιστορία αλλά και την ταυτότητα των 2 οινοποιείων, η γκάμα του κτήματος κερδίζει δίχως αμφιβολία τις αρχικές εντυπώσεις.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Οργανοληπτικά χαρακτηριστικά : Το Μελιαστό έχει χαρακτηριστικά αρώματα τριαντάφυλλου, καραμέλας και φράουλας 
Ποικιλίες : Μοσχοφίλερο, Αγιωργίτικο 
Γλυκύτητα : Ξηρό 
Τύπος κρασιού : Οίνος ροζέ - Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη "Πελοπόννησος" 
% αλκοόλ : 12.5% 
Συνοδεύει : Συνοδεύει καλύτερα λευκό κρέας, ψάρια, πίτες και εθνικ κουζίνα 
Θερμοκρασία σερβιρίσματος : 10-12°C 
Μέγεθος φιάλης : 750ml 
Παραγωγός : Κτήμα Σπυρόπουλου 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση