Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Νέες αφίξεις
Ανδρική Ένδυση
Ανδρική Υπόδηση
Γυναικεία Ένδυση
Γυναικεία Υπόδηση
Sneakers
Μπότες (-άκια) - Γαλότσες
Μπαλαρίνες - Μοκασίνια
Γόβες
Παντόφλες
Πέδιλα - Πλατφόρμες
Σαγιονάρες - Σανδάλια
Homewear
Εσώρουχα
Κάλτσες - Καλσόν
Beachwear
Προσφορές για παιδιά
Ανδρικές Προσφορές
Γυναικείες Προσφορές
Accessories
Brands
B
BILLABONG
BIRKENSTOCK
BJORN BORG
BLOWFISH MALIBU
BLUEPOINT
I
IDER
IGI&CO
Q
QUIKSILVER
C
CAMEL ACTIVE
CAMPER
CONVERSE
COZY SOLE
CROCS
J
JACK & JONES
R
REPLAY
ROXY
D
DICKIES
DORINA
L
LACOSTE
LAURA BIAGIOTTI
S
SEIDENSTICKER
SLOGGI
STANCE
SUPERDRY
SUPERGA
E
ELEMENT
ELLESSE
M
MAMABEL
T
TIMBERLAND
TOMMY HILFIGER
TRIACTION
TRIUMPH
F
FUNKY BUDDHA
N
NAUTICA
U
U.S. GRAND POLO
G
GANT
GUESS
O
OBEY
ONEILL
V
VERO MODA
H
HAPPY SOCKS
HARMONY
HELMI
P
PAREX
PEPE JEANS
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Βρείτε το μεγεθός σας
ΜΠΟΤΑΚΙ GUESS MADOX FL8MDXELE10 ΜΑΥΡΟ (38)
GUESS
ΓΥΝΑΙΚΑ-ΜΠΟΤΕΣ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
  • ΜΠΟΤΑΚΙ GUESS MADOX FL8MDXELE10 ΜΑΥΡΟ (38)
  • ΜΠΟΤΑΚΙ GUESS MADOX FL8MDXELE10 ΜΑΥΡΟ (38)
  • ΜΠΟΤΑΚΙ GUESS MADOX FL8MDXELE10 ΜΑΥΡΟ (38)
  • ΜΠΟΤΑΚΙ GUESS MADOX FL8MDXELE10 ΜΑΥΡΟ (38)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΜΠΟΤΑΚΙ GUESS MADOX FL8MDXELE10 ΜΑΥΡΟ (38)
(122232949)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μποτάκια με την υπογραφή της Guess σε μαύρο χρώμα.
Πρόκειται για κομψά και άνετα αρβυλάκια κατασκευασμένα εξωτερικά από συνθετικό δέρμα και εσωτερικά από δέρμα και ύφασμα.
Δένουν με κορδόνια, έχουν όμως και φερμουάρ στην εσωτερική τους πλευρά καθώς και γλωττίδα στο πίσω μέρος για εύκολη εφαρμογή.
Διαθέτουν τρακτερωτή, αντιολισθητική μαύρη σόλα από καουτσούκ και εντυπωσιακό λουράκι στο μπροστινό μέρος με το λογότυπο της Guess με μεταλλικά γράμματα.
Ύψος τακουνιού: 4.5cm και ύψος φιάπας: 2.5cm.

Company info

Το 1981, η Guess πούλησε το πρώτο της jean και έκτοτε εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα και σημαντικά brand ενδυμάτων στον κόσμο.
Η συνεχής αφοσίωση είναι η κινητήρια δύναμη της Guess στην καθοδήγησή της με όραμα την επιτυχία.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Είδος : Μποτάκια 
Υλικό κατασκευής :
  • Εξωτερική επένδυση: Συνθετικό δέρμα
  • Εσωτερική επένδυση: Δέρμα - Ύφασμα
  • Σόλα: Καουτσούκ
  •  
    Νούμερο παπουτσιού : 38 
    Χρώμα : Μαύρο (Black/Black) 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση