Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 14.31 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 15.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 15.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
(108200551)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό εξετάζει ένα από τα πιο ευαίσθητα ζητήματα της πρόσφατης διπλωματικής ιστορίας της Ανατολικής Μεσογείου, τη σχέση Ελλάδας, Τουρκίας, Κύπρου και ΝΑΤΟ κατά την κρίσιμη περίοδο μεταξύ 1973 και 1988. Η χρονική αυτή περίοδος αρχίζει με την εμφάνιση της ελληνοτουρκικής διένεξης στο Αιγαίο το 1973 και ολοκληρώνεται με την πιο συστηματική μέχρι σήμερα προσπάθεια επίλυσής της στον απόηχο της διαδικασίας προσέγγισης του Νταβός το 1988. Λόγω της διαμόρφωσης όλων των επακόλουθων νομικών, γεωπολιτικών και γεωοικονομικών πτυχών αυτής της πολύπλοκης σχέσης, η περίοδος αυτή ήταν η πιο κρίσιμη για την εξέλιξη της ελληνοτουρκικής διένεξης. Συμπίπτει επίσης με ορισμένες σοβαρές κρίσεις στο πλαίσιο της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, οι οποίες, ως αποτέλεσμα της μακραίωνης αντιπαλότητας μεταξύ δύο μελών της, κλόνισαν τα θεμέλιά της στη γεωστρατηγικά ευαίσθητη νοτιοανατολική περιοχή της Μεσογείου.

Το κυπριακό ζήτημα και οι πολλές ερμηνευτικές προσεγγίσεις που αναπτύχθηκαν για τον πόλεμο του 1974 επανεξετάζονται επίσης κριτικά, και για τον σκοπό αυτό η ανάλυση στο βιβλίο αυτό ανατρέχει στις εξελίξεις που σημειώθηκαν στο πρώτο μισό του 20ού αιώνα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 234 
ISBN : 978-960-02-4323-9 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ
ΕΠΙ ΠΟΤΑΜΩΝ ΒΑΒΥΛΩΝΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΟ ΕΦΗΜΕΡΟ
ΣΕΦΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΜΕΡΕΣ Δ 1941-1944
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤ ΟΝΕΙΡΟΦΩΣ-ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
-
WHAT DO I SEE 2 WORKBOOK
ΠΟΛΛΑΤΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ
Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΤΕΚΟΠ
ΖΥΓΟΥΡΗ ΘΩΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
ΜΙΡΟΝΟΒΑ ΛΑΡΙΣΑ
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΛΕΞ
ΗΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΑΦΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΣΙΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση