Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 11.70 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 13.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 13.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
(108198356)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Το εγχειρίδιο Οικονομική θεωρία των επαγγελματικών αθλητικών ομάδων θεωρείται κορυφαίο στη μελέτη των επαγγελματικών ομαδικών αθλημάτων, προσφέροντας μια σχολαστική και σε βάθος ανάλυση των υποκείμενων θεωριών. Ο συγγραφέας του, Stefan K?senne, οδηγεί τους αναγνώστες σε μια διεξοδική εξερεύνηση των χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου κλάδου ξεκινώντας με τη μελέτη των ιδιαιτεροτήτων του προσφερόμενου προϊόντος και της δυναμικής της αγοράς εργασίας των παικτών. Αναλύει τις επιλογές των διευθυντών των επαγγελματικών ομάδων τόσο υπό την υπόθεση μεγιστοποίησης κέρδους όσο και υπό αυτήν της μεγιστοποίησης νικών, ενώ εμβαθύνει στον περίπλοκο ιστό των κανονισμών των πρωταθλημάτων και στον αντίκτυπό τους στο οικονομικό τοπίο του επαγγελματικού αθλητισμού. Από τα συστήματα μεταγραφών έως τις ρυθμίσεις διαμοιρασμού εσόδων και τα ανώτατα όρια μισθών, κάθε πτυχή εξετάζεται εξονυχιστικά και αναλύονται οι επιπτώσεις της στα κέρδη των ομάδων, στις αμοιβές των παικτών και στην ανταγωνιστική ισορροπία του πρωταθλήματος.

Πρόκειται για ένα απαραίτητο βοήθημα που κάθε φοιτητής, ερευνητής και καθηγητής των οικονομικών του αθλητισμού πρέπει να έχει στη βιβλιοθήκη του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 213 
ISBN : 978-960-01-2529-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΜΠΟΥΛΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
ΔΑΡΔΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ
Η ΜΑΓΙΚΗ ΦΛΟΓΑ
ΑΛΙΒΙΖΑΤΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ;
ΖΟΥΒΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ACHTUNG
ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ Α ΤΟΜΟΣ
ΚΑΛΟΥΝΤΖΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΤΟ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΘΗΡΙΟ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση