\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
(108193823)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η συμπεριφορά καταναλωτή εξετάζει τις διαδικασίες μέσω των οποίων αναζητούμε, επιλέγουμε, αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών μας. Εξετάζει, για παράδειγμα, τις διαδικασίες μέσω των οποίων αξιολογούμε προϊόντα, υπηρεσίες, εταιρείες και οργανισμούς, διαμορφώνουμε προτιμήσεις και κάνουμε επιλογές. Μελετάει επίσης την επιρροή άλλων καταναλωτών στις αποφάσεις μας, την απόκρισή μας στις ενέργειες του μάρκετινγκ και τον ρόλο του κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος. Με άλλα λόγια, η συμπεριφορά καταναλωτή ασχολείται με φαινόμενα τα οποία είναι παρόντα σε κάθε τομέα της ζωής μας, αφού διαρκώς εμπλεκόμαστε σε τέτοιου είδους διαδικασίες και αποφάσεις. Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μια επισκόπηση των σημαντικότερων ζητημάτων του κλάδου. Εστιάζει ιδιαίτερα στον ρόλο της τεχνολογίας και στη χρήση της από τα στελέχη του μάρκετινγκ. Η ανάλυση κάθε ζητήματος συνοδεύεται από πληθώρα παραδειγμάτων και από ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης που διευκολύνουν την κατανόηση των φαινομένων και των συνεπειών τους. Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικών και άλλων συναφών κλάδων των κοινωνικών επιστημών. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμο σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και την επικοινωνία, την έρευνα αγοράς, την πολιτική προστασίας των καταναλωτών και την εφαρμογή της. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
-
FINAL TESTS 2 CAS SET OF 2
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΕΥΧΟΣ 14/2008
ΜΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΦΩΤΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Ο ΑΡΟΥΡΑΙΟΣ ΚΙ Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
ΠΑΝΕΤΣΟΣ ΣΠ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ & ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
-
PRE INTERMEDIATE MATTERS WB
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
CHIANG TED
ΕΚΠΝΟΗ
|
|