Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΑ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 94.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 105.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 105.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΑ
(108188500)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η παρούσα μονογραφία εκκινεί από τις σύγχρονες οικονομικές θεωρίες που αναλύουν την ψηφιακή οικονομία (συμπεριφορική οικονομική, οικονομικά δικτύου) και εν συνεχεία εστιάζει στους βασικούς πυλώνες της: τις πλατφόρμες, τα δεδομένα (big data), τους αλγόριθμους και το blockchain.

Από τα παραπάνω εξετάζονται οι ιδιαιτερότητές τους, οι συνακόλουθες προκλήσεις και κίνδυνοι ως προς το δίκαιο ανταγωνισμού καθώς και πιθανοί τρόποι άμβλυνσης των δυσχερειών που προκαλούνται. Παρουσιάζονται επίσης:

  • οι πιο σημαντικές υποθέσεις που έχουν απασχολήσει τις αρχές ανταγωνισμού και τα δικαστήρια ανά τον κόσμο
  • οι απόψεις της θεωρίας για τη ρύθμιση της ψηφιακής αγοράς
  • οι ρυθμιστικές πρωτοβουλίες σε EE και σε αλλοδαπές έννομες τάξεις, όπως η Αγγλία, η Γερμανία και οι ΗΠΑ
  • οι νέες θεωρίες βλάβης στις συγκεντρώσεις και στην κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης

    Ιδιαίτερη ενότητα αφιερώνεται στους Κανονισμούς για την Ψηφιακή Αγορά (Digital Markets Act) και τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι αποτελούν την πιο πρόσφατη προσπάθεια ex ante ρύθμισης της ψηφιακής οικονομίας.

    Στο τέλος προτείνεται η κατά την άποψη της συγγραφέως βέλτιστη λύση με στόχο μια ρεαλιστική, προβλέψιμη και αποτελεσματική εφαρμογή του δικαίου ανταγωνισμού, ενταγμένη στο απαιτητικό πλαίσιο των νέων δεδομένων της ψηφιακής οικονομίας. Στόχος της ανάλυσης αυτής είναι η αποφυγή φαινομένων τόσο υποεφαρμογής του νόμου, όσο και υπερβολικής παρέμβασης στον πιο δυναμικό κλάδο της οικονομίας, προστατεύοντας ταυτόχρονα το δίκαιο και την πολιτική του ανταγωνισμού από την εργαλειοποίησή τους για σκοπούς καταφανώς ξένους ως προς το αντικείμενό τους.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
    Σελίδες : 1120 
    ISBN : 978-960-654-978-6 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
    Έτος έκδοσης : 2023 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    <
    AURELIE CHIEN CHOW CHINE
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ
    >
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση