Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 13.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 14.44€ 
Προτεινόμενη λιανική 14.44 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
(108186246)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

- Σκέψου λίγο και πες μου, εργασία και φιλία, συνδυάζονται αρμονικά;
- Κάνω υπομονή ή ανέχομαι;
- Λέμε σε όλα "ναι" ή μήπως υπάρχει και το "όχι";
- Γιατί εγκαταλείπω με την πρώτη δυσκολία;
- Η επιτυχία, μπορεί να γίνει εμπόδιο στην προσωπική μας ανάπτυξη;
- Μήπως τελικά αξίζει ένα "ευχαριστώ" στους αχάριστους;
- Το "από εσένα δεν περιμένω τίποτε λιγότερο", σου θυμίζει κάτι;
- Γιατί λέμε ψέματα στον εαυτό μας; Ποια είναι η αξία της σιωπής;
- Για ποιους λόγους αναβάλλουμε; Τι κρύβεται πίσω από το μετέωρο θα?;
- Η φιλανθρωπία είναι μια δύναμη ελπίδας ή μια σύγχρονη εμπορική δράση;
- Έχεις σκεφτεί να αγαπήσεις πρώτα εσένα, πριν (ξανα)ερωτευτείς;
- Τα "σκέψου θετικά", "μόνο θετική ενέργεια" μέχρι και το "όλα για κάποιο λόγο συμβαίνουν" ενίοτε βλάπτουν σοβαρά την υγεία, όλοι το ξέρουν, λίγοι το παραδέχονται, κανείς δεν τολμά να τα αποδομήσει. Τι λες; Ποια είναι η δική σου άποψη;
- Γιατί αποφεύγουμε τις δύσκολες συζητήσεις; Τι φοβόμαστε;
- Εκτός από αντικείμενα, υπάρχουν και περιττοί άνθρωποι;
- Αν ναι, ποιος λέει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε παρέα μαζί τους;
- Αραγε, αλλάζει ο τοξικός άνθρωπος;

Το πρώτο βιβλίο σκέψης που απαντά σε αληθινές καθημερινές καταστάσεις του ελλιπούς εαυτού μας!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : THE LAW OF SUCCESS PUBLISHING 
Σελίδες : 216 
ISBN : 978-618-86105-1-4 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΘΑΛΕΙΑ
ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΨΥΧΟΒΟΤΑΝΟ
ΣΑΝΖΕ ΖΑΝ ΠΙΕΡ
ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ
-
SPIDERMAN
ΝΑΤΣΚΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΝΙ ΤΩΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΕΥΧΩΝ
ΣΑΡΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 1001 PHOTOS
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ ΕΛΕΝΗ
POST IT
ΠΕΠΠΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΚΟΡΟΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
GALAXY 3 GRAMMAR AND COMPANION
ΡΟΜΠΕΡΤΣ ΝΟΡΑ
BENNETT AND CAMILLA
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση