\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ;
(108180218)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Όταν εμείς οι ενήλικες, εκπαιδευτικοί και γονείς, σκεφτόμαστε τους μαθητές, έχουμε στο μυαλό μας έναν ρόλο γι’ αυτούς, έναν ρόλο «μαθητή» στον οποίο περιμένουμε να ανταποκριθούν. Είναι το «κουστούμι» που επιδιώκουμε να τους φορέσουμε και το οποίο περιμένουμε να καθορίζει τη συμπεριφορά τους. Οι μαθητές, όμως, ενώ γνωρίζουν αυτόν τον ρόλο και τις απαιτήσεις που έχουμε από αυτούς, διαμορφώνουν ταυτόχρονα τη δική τους αντίληψη για τον εαυτό τους. Στην κρίσιμη για την ανάπτυξή τους περίοδο της σχολικής τους ζωής διαμορφώνουν, μέσα στις παρέες τους, στις ομάδες των συνομηλίκων στο σχολείο, τη δική τους ταυτότητα που δεν συμβαδίζει συχνά με τον ρόλο που εμείς έχουμε διαμορφώσει. Χτίζουν τις σχέσεις τους σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια, διαμορφώνουν τις αντιλήψεις και τις στάσεις τους απέναντι στους ενήλικες, στο σχολείο, στα μαθήματα, απέναντι στους συμμαθητές τους, που άλλους τους αποδέχονται και άλλους τους απορρίπτουν. Το υψηλό ποσοστό των απορριπτόμενων μαθητών με ήπια νοητική ανεπάρκεια, αλλά και των παιδιών τυπικής ανάπτυξης στο σχολείο, θέτει ερωτήματα που περιμένουν απάντηση και αφορούν το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς. Σε ποιον βαθμό οι σχέσεις των συνομηλίκων μέσα στο σχολικό περιβάλλον αποτελούν ένα παιδαγωγικό ζήτημα που απαιτεί συστηματική υποστήριξη από τους εκπαιδευτικούς; Το βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια προσέγγισης, αναγνώρισης και μελέτης των θεμάτων αυτών και βασίζεται θεωρητικά και μεθοδολογικά στην προσέγγιση της κουλτούρας των συνομηλίκων, αντλώντας τα δεδομένα του άμεσα από τα ίδια τα παιδιά. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|