Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 8.10 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 9.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 9.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ
(108177672)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

Κοινωνιολογία της Θρησκείας μελετά τη γέννεση, ανάπτυξη και εξέλιξη του θρησκευτικού φαινομένου, μέσα από μια συγκεκριμένη επιστημονική μεθοδολογία και πολλές φορές αντικρουόμενες ακαδημαϊκές απόψεις γύρω από τον ρόλο που διαδραματίζει η θρησκεία ή εκείνον που θα έπρεπε να έχει στις σύγχρονες κοινωνίες. Ασχολείται δηλαδή, με τις κοινωνικές προϋποθέσεις της θρησκείας, με τις κοινωνικές μορφές και επιδράσεις στο κοινωνικό περιβάλλον.

Με την παρούσα μελέτη γίνεται προσπάθεια να μην περιοριστεί η έρευνα στην διαθέσιμη - σύγχρονη και κλασική - βιβλιογραφία γύρω από τις κρίσεις και τη θρησκευτικότητα. Αυτό άλλωστε σίγουρα υπήρξε χρήσιμο στο να τεθεί το θεωρητικό, κοινωνιολογικό και θεολογικό πλαίσιο της μελέτης, οι απαραίτητες βάσεις για την ανάπτυξη της οποιασδήποτε συμπερασματολογίας και διαπίστωσης.

Ίσως για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο, ο οποίος ακόμη ζει τις ολέθριες επιπτώσεις της πολυεπίπεδης κρίσης που χαρακτηρίζει - αν μη τι άλλο - τη δεκαετία που φεύγει, επιχειρείται μια κοινωνιογραφική αποτύπωση, εξ επόψεως της Κοινωνιολογίας της Θρησκείας αλλά και συγγενών επιστημονικών ειδικεύεσων, της αυτής πραγματικότητας, κυρίαρχα στοιχεία της οποίας είναι τόσο η κρίση όσο και η θρησκευτικότητα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : OSTRACON PUBLISHING 
Σελίδες : 120 
ISBN : 978-618-5518-09-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
O HARA SHELLEY
ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΟ PC ΣΑΣ
ΣΩΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΙΑΤΟ ΚΑΛΕΙ ΣΙΚΥΩΝΑ
ΦΡΑΝΤΖΗ ΑΝΤΕΙΑ
ΤΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΚΥΜΑ
ΖΗΣΗΣ ΘΩΜΑΣ
ΠΟΙΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΞΑΝΤΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
-
START WITH ENGLISH 6 WORKBOOK
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
AUF IN DEN ZIRKUS! LEHRERHANDBUCH
ΒΑΡΒΟΓΛΗ ΚΑΣΚΑΒΕΛΗ ΛΙΖΑ
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ
ΦΛΑΝΚ ΛΕΝΝΥ
ΤΟ ΦΙΔΙ
ΚΟΜΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
ΤΕΡΖΑΚΗΣ ΦΩΤΗΣ
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση