Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 16.21 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ
(108172887)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΜΙΚΡΟ, ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

«Μήπως το κλειδί για μια πιο ικανοποιητική και πλούσια καριέρα δεν είναι τα μεγαλεπήβολα σχέδια αλλά το συμμάζεμά τους;

Ο Πολ Τζάρβις εγκατέλειψε τον παραδοσιακό επιχειρηματικό κόσμο όταν συνειδητοποίησε ότι το να αφιερώσει τον χρόνο του σε μια μεγάλη, αγχωτική και πασίγνωστη εταιρεία δεν ήταν το είδος της επιτυχίας που τον ενδιέφερε. Γρήγορα ανακάλυψε πόσο θα ωφελούνταν αν άφηνε πίσω του την παρωχημένη ιεραρχική δομή των μεγάλων εταιρειών με τη μόνιμη απαίτηση για περισσότερη παραγωγικότητα και μεγαλύτερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση.

Το βιβλίο του Εταιρεία του ενός προσεγγίζει με φρεσκάδα και πρωτοτυπία το θέμα της διοίκησης μιας επιτυχημένης επιχείρησης που εστιάζει στη βελτίωση έναντι της μεγέθυνσης. Ο Πολ Τζάρβις μάς δείχνει πώς το μικρό και συμμαζεμένο σχήμα μπορεί να μας προσφέρει την ελευθερία να επιδιώξουμε πιο ουσιαστικές απολαύσεις στη ζωή και να μας βοηθήσει να γλιτώσουμε τους πονοκεφάλους που απαρέγκλιτα συνοδεύουν την επίπονη καθημερινότητα του παραδοσιακού προσανατολισμού που συνοψίζεται στη λέξη «μεγέθυνση». Μάθετε πώς να στήσετε την επιχείρησή σας, πώς να καθορίσετε τα επιθυμητά για σας έσοδα, πώς να αντιμετωπίσετε τις απρόσμενες αναποδιές, πώς να εξασφαλίζετε ότι οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι και, φυσικά, πώς θα τα πετύχετε όλα αυτά με τους δικούς σας όρους.

Γιατί να διοικείς την επιχείρησή σου λες κι είσαι μηχανή, ενώ δεν είσαι; Το βιβλίο του Πολ Τζάρβις Εταιρεία του ενός παρουσιάζει έναν άλλο τρόπο. Αν αναρωτήθηκες ποτέ πώς γίνεται να κάνεις την επιχείρησή σου να δουλέψει προς όφελός σου -και όχι το αντίστροφο- αυτό το βιβλίο είναι για σένα.»

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ 
Σελίδες : 288 
ISBN : 978-960-491-150-9 
Σχήμα : 15X23 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση