Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 7.21 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 8.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 8.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑΣ
(108147880)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΘΛΙΨΗ ΩΣ ΤΑΞΙΔΙ ΑΥΤΕΠΙΓΝΩΣΗΣ

Μελαγχολία είναι εκείνη η κατάσταση της διάθεσης, όπου η ψυχή αναμένει ανάμεσα σε μια πνευματική ανατολή που δεν έρχεται και σε ένα δειλινό που δεν έχει τέλος... Για τον περισσότερο κόσμο, βέβαια, η μελαγχολία είναι συνυφασμένη με την κατάθλιψη. Από την αρχαιότητα, όμως, είχε διακριθεί ως η νόσος των φιλοσόφων, των ποιητών και ευρύτερα των δημιουργικών ανθρώπων. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί η θλίψη να αποτελεί αίτιο εσωτερικής αναζήτησης και υπαρξιακής απορίας;

Ο ψυχολόγος και συγγραφέας Γιώργος Ιωαννίδης πραγματοποιεί μια επισκόπηση στην εξαιρετικά πλούσια ιστορία της μελαγχολίας -από την εποχή του Εμπεδοκλή και του Πλάτωνα στα σύμβολα της Αλχημείας και από τη Μυθολογία έως τους νεώτερους φιλοσόφους και την Ψυχανάλυση- αναδεικνύοντας πώς η νύχτα της μελαγχολίας δεν είναι άφωτη, καθώς στον πυρήνα της, έστω και σε λανθάνουσα κατάσταση, ενυπάρχει εκείνη η αρχέτυπη δυναμική, ικανή να μεταστρέψει τον θρήνο σε οίστρο ζωής και αυτογνωσίας.

Παράλληλα αναπτύσσονται κι άλλα σημαντικά ζητήματα όπως εκείνα της ευτυχίας, το νόημα της ζωής, η σημασία της συγχώρεσης, καθώς και ο ρόλος του Έρωτα στην πραγμάτωση της αυθυπέρβασης - από το Εγώ που υποφέρει (και δυστυχεί) στον Εαυτό που μετέχει ενεργά στη ζωή (και ευτυχεί).

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΑΙΔΑΛΕΟΣ 
Σελίδες : 104 
ISBN : 978-618-5298-06-7 
Σχήμα : 12Χ16 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (21-0013)
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΑΣΚΗΣΕΙΣ
FABER-CASTELL
ΞΥΣΤΡΑ FABER-CASTELL GRIP 2001 ΚΟΚΚΙΝΗ
MAPED
ΞΥΣΤΡΑ MAPED CLEAN GRIP ΠΡΑΣΙΝΟ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση