Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Παιδική Λογοτεχνία
Παραμύθια
Εκπαιδευτικά
Βιβλία Δραστηριοτήτων
Προσχολικά
Διάφορα
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
  • ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 5.28 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 6.60€ 
Προτεινόμενη λιανική 6.60 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
(108145021)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το συναίσθημα είναι πιο σημαντική κινητήρια δύναμη ακόμη και από τη γνώση. Μαθαίνουμε μόνο με αγάπη, και μόνο ό,τι έχει συναισθηματική αξία.

Ο Νικόλας κλαίει ασταμάτητα. Η Μάρθα ξέρει πως δεν του συμβαίνει κάτι και πως απλώς έτσι ξεσπάει τον θυμό του. Μαζί με τα ξαδέρφια και τον φίλο τους τον Χερούκλα θα ηρεμήσουν τον μικρό της παρέας και θα του δείξουν ποιος είναι ο σωστός και ποιος ο λάθος τρόπος για να διεκδικεί αυτό που θέλει.

Μιλάμε για τα συναισθήματα:
ΧΑΡΑ- ΦΟΒΟΣ- ΛΥΠΗ- ΑΓΑΠΗ -ΕΚΠΛΗΞΗ - ΝΤΡΟΠΗ - ΘΥΜΟΣ

Μέσα από τις ιστορίες της Σούπερ Μάρθας και των ξαδερφιών της ξεδιπλώνεται ο κόσμος των παιδικών συναισθημάτων σε όλες τις πτυχές του.

Χαρά: απόλαυση, ευτυχία, ευχαρίστηση, χαρμοσύνη και κέφι.
Φόβος: ανησυχία, δυσπιστία, φοβία, νευρικότητα, άγχος, τρόμος, έγνοια και πανικός.
Λύπη: θλίψη, αποθάρρυνση, απελπισία, μοναξιά και νοσταλγία.
Αγάπη: δεκτικότητα, εγγύτητα, καλοσύνη, ανιδιοτέλεια, τρυφερότητα, εμπιστοσύνη, ευλάβεια, αφοσίωση και ευγένεια.
Έκπληξη: αιφνιδιασμός, κατάπληξη, ξάφνιασμα και σάστισμα.
Ντροπή: μεταμέλεια, μετάνοια, τύψη και ενοχή.
Θυμός: μανία, δυσαρέσκεια, εχθρότητα, οργή, έξαψη και βιαιότητα.

Με αυτές τις ιστορίες επιχειρούμε να διαπραγματευτούμε καθημερινά θέματα που μας ανοίγουν τον δρόμο για να καλλιεργήσουμε τη συναισθηματική νοημοσύνη: μαθαίνουμε να προσέχουμε το εσωτερικό μας οικοσύστημα και τη νοητική, σωματική και ψυχική υγεία μας. Αποφεύγοντας τους δογματισμούς και τις ηθικολογίες, τα θέματα προσεγγίζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να διαφαίνεται πως, όποιο και αν είναι το πρόβλημα, πάντα υπάρχει μια λύση.

Οι ιστορίες της σειράς αποτυπώνουν όσα σκέφτονται, επιθυμούν, αισθάνονται και φοβούνται τα παιδιά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΕΔΡΟΣ 
Μετάφραση : ΜΑΝΔΗΛΑ ΕΛΕΝΑ 
Σελίδες : 36 
ISBN : 978-960-04-4841-2 
Σχήμα : 20Χ21 
Σειρά : Η ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΘΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΤΗΣ 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση