Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 7.63 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 8.48€ 
Προτεινόμενη λιανική 8.48 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ
(108141080)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο βιβλίο αυτό προσεγγίζονται ζητήματα της αισθητικής της ρωσσικής φιλοσοφικής σκέψεως του 19ου αϊ. Θα πρέπει να υπογραμμισθεί ότι η αισθητική, όπως εν γένει η φιλοσοφική σκέψη, στην Ρωσσία του 19ου αι., αναδεικνύεται και εδραιώνεται παράλληλα μέσα από την κριτικογραφία, την ακαδημαϊκή διδασκαλία και την εφαρμογή των αισθητικών κατηγοριών στα έργα τέχνης.

Στο Α' κεφάλαιο προσδιορίζεται η σημασία της τέχνης και της λογοτεχνίας επί τη βάσει της κριτικογραφίας του γνωστού Ρώσσου κριτικού της λογοτεχνίας Βησσαρίωνα Μπελίνσκι (1811-1848). Εδώ ανήκει και το κριτικό έργο του Ν. Ντομπρολιούμπωφ (1836-1861).

Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο, στο οποίο παρουσιάζεται η κριτική εκ μέρους των Ρώσσων διανοητών του 19ου αι. της αισθητικής της φιλοσοφίας του γερμανικού ιδεαλισμού, Ιδιαιτέρως δε των απόψεων του Ι. Καντ (1724-1804), του Φρ. Σέλλινγκ (1775-1854) και του Γ. Χέγκελ (1770-1831).

Στο τρίτο κεφάλαιο εξετάζονται οι αισθητικές αντιλήψεις των δύο κορυφαίων Ρώσσων μυθιστοριογράφων του 19ου αι., του Φ. Ντοστογιέφσκι (1821-1881) και του Λ. Τολστόι (1828-1910). Τέλος, έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τις προσεγγίσεις (Κεφ. Δ') του αποκαλουμένου "πατέρα του ρωσσικού μαρξισμού" Γ. Πλεχάνωφ (1856-1918). Ο Πλεχάνωφ αφιέρωσε μία σειρά άρθρων πάνω στην σχέση τέχνης και κοινωνικής πραγματικότητας.

Η παρούσα μελέτη έρχεται να συμπληρώσει το υπάρχον βιβλιογραφικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία περί της αισθητικής και της φιλοσοφίας της τέχνης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ S@MIZDAT 
Σελίδες : 76 
ISBN : 978-618-5220-11-2 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΡΩΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση