\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(108137729)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Σε μια εποχή ευρύτατων κοινωνικών και οικονομικών ανακατατάξεων σε εθνικό επίπεδο, ο χώρος της εκπαίδευσης επηρεάζεται από την εισαγωγή εκτεταμένων αλλαγών που επαναπροσδιορίζουν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσφατα επανήλθε δυναμικά στον εκπαιδευτικό χώρο η συζήτηση για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Το ζήτημα της αξιολόγησης αποτέλεσε πεδίο έντονης αντιπαράθεσης των εκπαιδευτικών φορέων τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ σημαδεύτηκε από σειρά αποτυχημένων κυβερνητικών πρωτοβουλιών. Η απουσία συναίνεσης οδήγησε το θέμα σε αποτελμάτωση. Το ελληνικό κράτος επιχείρησε να δώσει νέα ώθηση στη θεσμοθέτηση ενός αξιολογικού συστήματος του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας με το Προεδρικό Διάταγμα 152/2013. Σε αυτό, ορίζεται πως ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου αποκτά κεντρικό ρόλο στην όλη προσπάθεια, αφού ενεργοποιείται ο ρόλος του ως αξιολογητή του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών. Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στη διερεύνηση των απόψεων Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το πλέγμα των ρόλων που υπηρετούν στο καθημερινό έργο τους σε σύνδεση με τις εξελίξεις στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η επαναφορά του θέματος στην εκπαιδευτική επικαιρότητα αποτελεί πρόκληση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Παράλληλα, δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων για επιμέρους πτυχές του, όπως η σκοπιμότητα της αξιολόγησης και οι πραγματικές δυνατότητες του εκπαιδευτικού συστήματος να υποστηρίξει στην πράξη αξιολογικές διαδικασίες. Σε αυτό το πλαίσιο, η διερεύνηση των απόψεων των Σχολικών Συμβούλων, ενός θεσμού που εξακολουθεί να αναζητά την ταυτότητά του, παρέχει ερευνητικά δεδομένα για ένα ζήτημα, στο οποίο η χώρα δεν κατόρθωσε να κάνει βήματα προς τα εμπρός τις τελευταίες τρεισήμισι σχεδόν δεκαετίες. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ
MCGHEE ALISSON
ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΔΕΡΦΕ
ΚΑΡΟΥΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΤΟ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΣΠΙΤΙ: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
ΛΕΜΑΙ ΛΑΟΥΡΑ, ΚΟΛΜΠΕΡΝ ΡΑΦ
ΠΛΗΡΕΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ HTML 5 CSS ΚΑΙ JAVASCRIPT
STEINER GEORGE
ΑΞΟΔΕΥΤΑ ΠΑΘΗ
|
|