\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
(108130898)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 αναπτύχθηκαν οι προϋποθέσεις για να δημιουργηθεί μια νέα αντίληψη-προσέγγιση για την επιχειρηματική ηθική και την κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων. Οι Οικονομικές Σχολές-θεωρίες, μέχρι τότε, υποστήριζαν πως μοναδική υποχρέωση των επιχειρήσεων ήταν να προσφέρουν κέρδη στους μέτοχους τους. Η τάση αυτή εγκαταλείφθηκε αρχικά από τις μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις και στη συνεχεία από τις μικρότερες, κάτω από τις πιέσεις των κρατών, αλλά και των μη κυβερνητικών οργανώσεων, με αποτέλεσμα η σύνδεση της επιχειρηματικής ανάπτυξης με το κοινωνικό σύνολο να γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Η δεοντολογία της εργασίας και ο κώδικας αρχών, που πρέπει να διέπει τις επιχειρήσεις, καταγράφονται ως καινούριες κατακτήσεις των εργαζόμενων. Η σχέση των επιχειρήσεων με την κοινωνία αλλάζει, αφού οι ίδιες οι επιχειρήσεις δεν στοχεύουν μόνο στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών με σκοπό την κερδοφορία, αλλά ενδιαφέρονται επίσης και για τη δημιουργία ενός κοινωνικού προσώπου-προφίλ, κοινωνικά αποδεκτού, κατά τρόπο που μπορούμε να μιλάμε για μια εταιρική κοινωνική ευθύνη, που συμβάλλει στην ηθική τους διάσταση. Με αλλά λόγια, οι προκλήσεις αυτές οριοθέτησαν τις άξιες και τις αρχές για την ανάπτυξη της ποιότητας της εργασιακής ζωής και της ηθικής υφής στους κόλπους των επιχειρήσεων. Είναι παρήγορο και συνάμα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις μέρες μας έχει εγκαταλειφθεί η τάση-άποψη ότι ο χώρος, που διαδραματίζεται η επιχειρηματική πρωτοβουλία-δραστηριότητα, δεν μπορεί να επισκιάζεται από την αναλγησία, την απανθρωπιά και την εκμετάλλευση, τη στιγμή που η κοινωνία μας πορεύεται στην τρίτη βιομηχανική επανάσταση και στη μεταμοντέρνα εποχή. Η δημιουργία της παγκόσμιας επιχειρηματικής κοινότητας καθιστά τις επιμέρους επιχειρήσεις όχι μόνο οικονομικές-παραγωγικές μονάδες, αλλά και φορείς αξιών και αρχών (ηθικής και κουλτούρας) και προσδίδει σε αυτές ευρύτερο κοινωνικό ρόλο, αλλά και ανάληψη κοινωνικών ευθυνών. Το ανθρωποκεντρικό πλαίσιο, στο οποίο καλείται να αναπτύξει τη δραστηριότητά της η σύγχρονη επιχείρηση, πρέπει να διέπεται-διαπνέεται από κοινωνικό-ανθρωπιστικό χαρακτήρα και να αντιμετωπίζει τον εργαζόμενο ως ενιαία και αδιάσπαστη ψυχική, πνευματική και σωματική προσωπικότητα και οντότητα. Με τις ευαισθησίες και τις σκέψεις αυτές, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τις άξιες και τις αρχές, που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής κουλτούρας και ηθικής και της υιοθέτησης της κοινωνικής υπευθυνότητας από τις επιχειρήσεις και παράλληλα να τους προσδώσουμε ακαδημαϊκή διάσταση, με τη διδασκαλία τους και τη μεθοδική τους αντιμετώπιση. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
-
EXCURSIONS 1
ΖΩΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΑΚΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΑΓΑΠΑ
ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΚΟΥΛΑ
ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΣΡΟΝΤΕΡ ΧΟΡΣΤ, ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ
ΓΟΥΙΛΜΠΟΥΡ ΣΜΙΘ
ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ
ΒΕΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΜΙΡΜΟΝ ΝΤΕ ΒΙΛ ΛΑ ΝΤΕ ΑΝΡΙ
ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
ΜΠΟΥΖΑΡΝΤ ΓΚΙΓΙΟΜ
ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ Ο ΝΤΟΛΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΠΙΑ
ΧΟΥΝΤ ΣΟΥΖΑΝ
ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΚΥΛΑΚΙ
|
|