\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΗ
(108123396)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ο χαρακτήρας του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος (ΜΠ), τόσο στο τρέχον Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ) όσο και στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών που εκπονήθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) το 2011, είναι διαθεματικός, μαθητοκεντρικός και συνδυαστικός. Αυτό είναι εμφανές και στα περιεχόμενα, αφού περιλαμβάνει ενότητες και από τις λεγόμενες φυσικές επιστήμες (π.χ., φυσική, γεωγραφία, βιολογία) και από τις κοινωνικές (π.χ. κοινωνιολογία, οικονομία, λαογραφία, πολιτικές επιστήμες), αλλά και στις προτεινόμενες διδακτικές και μαθησιακές προσεγγίσεις (π.χ., ομάδες εργασίας, σχέδια εργασίας, επισκέψεις πεδίου, κ.α.). Δίνεται υπερβολική έμφαση σε γνωστικούς στόχους, αγνοώντας σχεδόν τους ψυχοκινητικούς και συναισθηματικούς, οι οποίοι, ειδικά στις μικρές ηλικίες, όχι μόνο θα έπρεπε να υπάρχουν, αλλά και να κυριαρχούν. Το πόνημα που κρατάτε στα χέρια σας περιλαμβάνει μια πλουσιότατη πηγή προτεινόμενων παιχνιδιών και δραστηριοτήτων, οι οποίες καλύπτουν όλες τις ενότητες του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος και των τεσσάρων τάξεων του Δημοτικού. Αλλωστε, αυτός ήταν και ο αρχικός σκοπός της δημιουργίας του. Να υπάρχει, δηλαδή, τουλάχιστον μία τέτοια δραστηριότητα ή παιχνίδι για κάθε ενότητα των βιβλίων της ΜΠ. Ο στόχος αυτός επετεύχθη όχι μόνο αριθμητικά, αφού στις σελίδες που ακολουθούν περιγράφονται 88 τέτοιες δραστηριότητες, αλλά, το κυριότερο ποιοτικά, αφού οι δραστηριότητες και τα παιχνίδια αυτά όχι μόνο συνδέονται άμεσα και σε βάθος με τους στόχους και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα των αντίστοιχων ενοτήτων, αλλά συνεισφέρουν και στην ουσιαστική επίτευξη τους. Δεν απομένει παρά η εισαγωγή και χρησιμοποίησή τους στην καθημερινή σχολική ζωή, στην τάξη και στην αυλή του σχολείου ή όπου «αλλού κρίνεται δόκιμο. Και αυτό δεν είναι στα χέρια κανενός άλλου παρά μόνο του καθενός από εμάς, του απλού εκπαιδευτικού της πράξης. Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε τέσσερα κεφάλαια. Κάθε κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε μία από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και περιέχει παιχνίδια και δραστηριότητες, που έχουν ωε στόχο την εμπέδωση ενός κεφαλαίου ή μιας ενότητας του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος της συγκεκριμένης τάξης. Κάθε δραστηριότητα ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο της αντίστοιχης τάξης και ο ρόλος της είναι συμπληρωματικός. Έτσι, οι μαθητές της Α', Β', Γ' και Δ' τάξης του Δημοτικού παίζουν και μαθαίνουν για τον χρόνο, τον χώρο, το άτομο και τιε ανάγκες του, τον τόπο μας, τα φυτά και ζώα του τόπου μας, τις μεταφορές, τον πολιτισμό, την Ελλάδα, επαγγέλματα και προϊόντα του τόπου μας κ.α. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ
ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΠΟΝΟΥ
ΜΠΡΑΝΤ ΤΖΟΑΝΑ
ΣΤΑΦΥΛΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
LERNER BEN
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΡΩΓΜΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Η ΤΙΝΚΕΡ ΜΠΕΛ ΚΑΙ Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΚΥΝΗΓΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ
ΚΡΟΝΤΗΡΑ ΛΗΔΑ
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
|
|