Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Β ΤΟΜΟΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Β ΤΟΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 40.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 45.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 45.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Β ΤΟΜΟΣ
(108119641)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο δεύτερος τόμος περιλαμβάνει τις ιδιαίτερες λογιστικές των παγίων και ιδιαίτερα τη γενική λογιστική των παγίων, των ενσώματων και των ασώματων ακινητοποιήσεων, των συμμετοχών και χρεογράφων, των αποθεμάτων, των απαιτήσεων και διαθεσίμων, των ιδίων κεφαλαίων, των υποχρεώσεων (μακροπρόθεσμων, βραχυπρόθεσμων), των προβλέψεων, των εσόδων και εξόδων, των λογαριασμών τάξεως και τη λογιστική του ξένου νομίσματος.

Στο δεύτερο κεφάλαιο του δεύτερου τόμου αναπτύσσονται, επίσης, η λογιστική τέλους χρήσεως και, ιδιαίτερα, οι λογιστικές εργασίες τέλους χρήσεως, η φορολογία και η διάθεση κερδών, όπου παρατίθενται, εκτός των παραδειγμάτων, και λυμένες ασκήσεις, καθώς επίσης και η λογιστική της αναβαλλόμενης φορολογίας.

Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθεται η λογιστική των υποκαταστημάτων, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία από τη λογιστική των ομίλων και ιδιαίτερα από τη λογιστική των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων. Στο τέλος του δεύτερου τόμου για την κατανόηση των άνω θεμάτων υπάρχουν λυμένες δύο ομάδες ασκήσεων.

Τέλος, σε ιδιαίτερο κεφάλαιο των άνω ασκήσεων αναπτύσσεται η λογιστική των μετασχηματισμών και της υπεραξίας (Goodwill) των επιχειρήσεων, καθώς και η σχέση ανταλλαγής των μετοχών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΠΛΟΓΡΑΦΙΑ 
Σελίδες : 592 
ISBN : 978-618-5198-04-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΕΡΜΠΙΝΕ ΕΤΙΕΝ
Η ΧΑΡΑΥΓΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ
ΣΙΑΡΔΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΛΕΞΙΚΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΑΓΓΛΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΓΓΛΙΚΟ
ΚΩΣΤΑΓΙΟΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΑΛΕΞΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ 2004
ΦΑΚΙΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
ΚΟΥΚΕΡΟ ΟΥΛΡΙΚΕ
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΑΟΥΛΑΣ
ΔΑΥΙΔ
ΨΑΛΜΟΙ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ
HARGREAVES ROGER
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ
ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΘΑΝΟΣ
1922 ΤΟ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΚΥΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
ΚΡΥΦΤΟ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση