Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΞΟ ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΞΟ ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΞΟ ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ
(108117213)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΕ 34 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ

Τι είναι η αλήθεια; Τι είναι η αγάπη; Ο συγγραφέας αυτού του βιβλίου, Ρίχαρντ Ντάβιντ Πρεχτ, που θεωρείται ο Μικ Τζάγκερ των δοκιμίων, ταξιδεύει αναζητώντας απαντήσεις σε μεγάλα φιλοσοφικά ερωτήματα. Μαζί του ταξιδεύουμε κι εμείς -άλλοτε στη ζούγκλα, άλλοτε στη στέπα, άλλοτε στα χιονισμένα βουνά όπου γεννήθηκαν οι ιδέες. Ποιος ξέρει τι είναι σωστό; Ποιος ξέρει τι πρέπει να κάνουμε; Ο Πρεχτ, χρησιμοποιώντας τα τελευταία δεδομένα της βιολογίας και των νευροεπιστημών, προσφέρει απαντήσεις σε μια σειρά ζητήματα που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο τόσο ως άτομο όσο και ως μέλος μιας κοινωνίας.

Το βιβλίο αυτό έχει γραφτεί με χαριτωμένη άνεση που κάνει τα δύσκολα εύκολα, τα δυσνόητα εύληπτα, τα σοβαρά αστεία. Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις του είναι ο γενικός χάρτης ενός συναρπαστικού ταξιδιού στη φιλοσοφία, που έχει στόχο την εξερεύνηση της αληθινής ζωής και της μάθησης μαζί με απόλαυση: αν καταφέρει λοιπόν να αφυπνίσει τον αναγνώστη και να διεγείρει την απόλαυση του σκέπτεσθαι, θα έχει επιτύχει τον στόχο του. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη επιτυχία από μια συνειδητή ζωή με όλο και βαθύτερη αυτογνωσία όπου να αποκτάμε πλήρη έλεγχο των παρορμήσεών μας ή, όπως ήλπιζε ο Νίτσε, να γινόμαστε οι «ποιητές» της ζωής μας: «Είναι μια ολόκληρη δεξιότητα το να μπορούμε να παρατηρούμε την κατάστασή μας με το μάτι του καλλιτέχνη, ακόμα και στον πόνο και στα βάσανα, ακόμα και στις δυσκολίες που συναντάμε», γράφει στον πρόλογό του ο Πρεχτ.

Το βιβλίο έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 32 γλώσσες και έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια αντίτυπα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Μετάφραση : ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΩΤΗ 
Σελίδες : 448 
ISBN : 978-960-16-4454-7 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΧΙΩΤΕΛΛΗ ΚΑΙΤΗ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ
ΑΓΙΕΝΣΑ ΕΟΥΖΕΜΠΙ
Ο ΚΑΡΛΕΣ ΡΙΜΠΑ ΚΑΙ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση