Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΜΑΡΞ;
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΜΑΡΞ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΜΑΡΞ;
(108115873)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ό,τι είπε ο Μαρξ -ή ό,τι υποτίθεται πως είπε- έχει στις μέρες μας καθοριστική σημασία για τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων ανά την υφήλιο. Ποιες όμως είναι οι θεωρίες αυτές, τι είπε στ' αλήθεια ο Μαρξ;

Ο καθηγητής 'Ακτον δείχνει πώς ο Μαρξ και ο Ένγκελς διαμόρφωσαν την κοινωνική τους θεώρηση και τις πρακτικές τους επιδιώξεις στη γραμμή της παράδοσης του επαναστατικού σοσιαλισμού? πραγματεύεται τις φιλοσοφικές αφετηρίες του μαρξισμού όπως αυτές ανιχνεύονται στην εγελιανή διαλεκτική φιλοσοφία και τη φοϊερμπαχική ανάλυση της θρησκείας ως μηχανισμού αποζημίωσης σε φαντασιακό επίπεδο για την ανθρώπινη δυστυχία που θα μπορούσε να διορθωθεί στον πραγματικό κόσμο.

Υπογραμμίζει ότι, παρότι η θεωρία τους του ιστορικού υλισμού έχει ασκήσει σημαντική επιρροή τόσο σε μεταγενέστερες μεθόδους ιστορικής ερμηνείας όσο και στη θεωρητική κοινωνιολογία, εντούτοις αυτό που ενδιέφερε κυρίως τον Μαρξ και τον Ένγκελς ήταν να θέσουν υπό τον έλεγχό τους το διεθνές σοσιαλιστικό κίνημα, παρέχοντάς του ένα δόγμα που θα επίσπευδε και θα καθιστούσε κατανοητή την κοινωνική επανάσταση που οι υλικές, οικονομικές και βιομηχανικές δυνάμεις αναπόδραστα παρήγαγαν.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 
Μετάφραση : ΜΕΝΤΖΑΛΙΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ 
Σελίδες : 200 
ISBN : 978-960-566-371-1 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΣΙΛΛΕΡ ΡΟΜΠΕΡΤ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΧΙΜΑΙΡΑ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΕΥΦΟΡΙΑ
ΝΙΚΟΛ ΝΤ.
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΤΣΙΛΙΓΓΕΡΙΔΟΥ ΚΙΚΑ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
BRUNO UND ICH 1 KURSBUCH
ΣΙΡΕΤ ΝΤΑΟΥΝ
ΑΓΓΙΖΩ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ-ΑΠΑΛΑ ΖΩΑΚΙΑ
ΒΕΝΤΕΡΕ ΝΤ'ΑΡΙΑ ΠΑΣΚΑΛ
ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ
ΣΠΑΤΑΛΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Η ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΤΕΡΖΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ECPE PRACTICE EXAMINATIONS BOOK 1 STUDENTS BOOK
ΖΕΡΒΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΤΗΣ ΑΓΡΙΕΛΙΑΣ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση