Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1843 Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
  • 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1843 Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 7.67 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 8.52€ 
Προτεινόμενη λιανική 8.52 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1843 Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ
(108114636)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κάποτε, κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Γερμανός περιηγητής Γκέρμπενιτς τον ρώτησε να του πει γιατί φορά τη γνωστή μας περικεφαλαία, αυτή με την οποία τον βλέπουμε και σε όλες τις εικόνες του που έχουν μέχρι σήμερα διασωθεί. Ο ξένος επισκέπτης ήταν περίεργος να μάθει το λόγο για τον οποίο ο Κολοκοτρώνης δεν φορούσε το φέσι, που συνήθιζαν τότε να φορούν όλοι οι αγωνιστές. Στην ερώτηση του γερμανού περιηγητή ο Κολοκοτρώνης απάντησε με την εξής περήφανη και φιλοσοφημένη κουβέντα:

"Το είδες καλά το φέσι αυτό; Είναι χιλιοτσακισμένο από τα χτυπήματα. Και είναι και χαμηλότερο από το στητό και ψηλό τούρκικο, για να θυμίζει ότι ο έλληνας είναι ραγιάς και όχι αφέντης και ότι βρίσκεται χαμηλότερα από τον Τούρκο. Ενώ η σκληρή και ατσάκιστη αυτή περικεφαλαία είναι αυτή που φορούσε ο Μιλτιάδης στον Μαραθώνα κι ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες. Δεν τσακίζει, κι όποιος επιχειρήσει να την χτυπήσει το χέρι του χαλά! Η επανάστασή μας έχει σαν τελικό σκοπό να βγάλει απ' την ψυχή του Έλληνα τον δούλο ραγιά και να τον ξανακάνει άνθρωπο έλληνα."

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΛΑΣΓΟΣ 
Σελίδες : 479 
ISBN : 978-960-522-332-8 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΤΣΕΡΚΕΖΟΓΛΟΥ ΦΕΒΡΩΝΙΑ
Ο ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ
-
MICHIGAN PROF. EXAMINATION PRAC
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
ΧΕΛΕΡ ΡΟΜΠΕΡΤ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ
NIELMAN LOUISON
Ο ΤΙΤΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ
ΣΩ ΜΠΕΡΝΑΡ
ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ADAMSON MYRIAM
WAKE UP CALL LEADING TO IGCSE IN ENGLISH
RA YIN BO
ΕΠΕΚΕΙΝΑ
ΤΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ
ΡΗΤΟΡΕΣ ΚΤΗΤΟΡΕΣ ΚΙ ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ...
ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΝΤΙΛΑΛΙΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση