Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΟΡΡΥΘΜΗΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΟΡΡΥΘΜΗΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 42.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΟΡΡΥΘΜΗΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
(108112600)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ Ν4072/12

H μελέτη «Το νέο δίκαιο της Ομόρρυθμης & Ετερόρρυθμης Εταιρίας» αναφέρεται σε ζητήματα που ανέκυψαν από την αναθεώρηση του δικαίου των προσωπικών εμπορικών εταιριών με το έβδομο μέρος του Ν 4072/2012 και ερευνά ουσιώδη θέματα της ομόρρυθμης εταιρίας και της ετερόρρυθμης εταιρίας (απλής και κατά μετοχές), τα οποία απασχολούν τη θεωρητική, νομολογιακή και πρακτική επιστημονική σκέψη.

Με δεδομένη την ανεπάρκεια του αστικού δικαίου περί εταιριών να καλύψει αρκετά ζητήματα των προσωπικών εμπορικών εταιριών και να εξυπηρετήσει τη σύγχρονη δράση των επιχειρήσεων, η αναμόρφωση του δικαίου ήταν πέρα από απαραίτητη και αναγκαία στο μέχρι πρότινος απηρχαιωμένο αυτό δίκαιο. Ο νομοθέτης επέφερε σημαντικές αλλαγές στο δίκαιο των προσωπικών εμπορικών εταιριών αντιμετωπίζοντας τα θέματά του σε νέες βάσεις, με στόχο τη συνέχιση και μη διάλυση της επιχείρησης. Με τις νέες ρυθμίσεις η έννοια της προσωπικής εμπορικής εταιρίας υφίσταται σημαντικές αποκλίσεις έναντι της κλασικής έννοιας της εταιρίας του αστικού κώδικα, που συνίσταται στη διατήρηση του εταιρικού δεσμού χωρίς καμία μεταβολή στο πρόσωπο των εταίρων και στην ταύτιση της εταιρικής τύχης με αυτής των εταίρων από άποψη θανάτου, πτώχευσης ή απαγόρευσης. Ζητήματα τα οποία είχαν επιλυθεί από τη θεωρία και νομολογία τίθενται από την αρχή υπό το κράτος των νέων ρυθμίσεων και δημιουργούν νέους προβληματισμούς. Σε πολλά σημεία οι αναθεωρημένες νομοθετικές διατάξεις ανατρέπουν τις μέχρι τώρα κρατούσες θέσεις και απόψεις που είχαν διατυπωθεί σε πολλά θέματα.

Έτσι με τις νέες ρυθμίσεις υποχωρεί η προσωπικότητα των συνεταίρων, το λεγόμενο προσωπικό στοιχείο (intuitus personae) που έχει προέχουσα θέση στις προσωπικές εταιρίες. Η διαμόρφωση της εταιρικής σύμβασης μπορεί να αφίσταται ουσιωδώς από κανόνες του δικαίου των προσωπικών εμπορικών εταιριών, ώστε να ομιλούμε για δημιουργία οιονεί κεφαλαιουχικής εταιρίας, που απλά περιβάλλεται τον τύπο της προσωπικής εταιρίας. Χάνεται δηλαδή ο σύνδεσμος των ολιγάριθμων μελών, αφού στην εταιρία μπορεί να συμμετέχει απεριόριστος αριθμός εταίρων αντί του μικρού αριθμού των εταίρων που αντιστοιχεί στην κλασική έννοια της εταιρίας, με συνέπεια να υπάρχει εταιρία τυπικά προσωπική αλλά κατ’ ουσία κεφαλαιουχικής προέλευσης. Ακόμα, ιδιαίτερα ζητήματα υπό τις νέες ρυθμίσεις θέτουν η μεταβίβαση της εταιρικής συμμετοχής (συμβατική και κληρονομική), η ευθύνη των εταίρων, η έξοδος και ο αποκλεισμός του εταίρου, η διαχείριση και εκπροσώπηση της εταιρίας. Επίσης καίριο είναι το ζήτημα της ατομικής έγερσης των εταιρικών αξιώσεων, το οποίο άφησε ατυχώς αρρύθμιστο ο νομοθέτης (actio pro socio), του μετασχηματισμού των προσωπικών εταιριών που δε ρυθμίσθηκε σε ευρεία έκταση καθώς και του ελλιπούς νομοθετικού πλαισίου που διέπει τις ετερόρρυθμες εταιρίες κατά μετοχές. Η αντιμετώπιση των ζητημάτων αυτών επιχειρείται με βάση τη στάθμιση των αντικρουόμενων συμφερόντων και τον επιδιωκόμενο από το νομοθέτη σκοπό.

Η μελέτη «Το νέο δίκαιο της Ομόρρυθμης & Ετερόρρυθμης Εταιρίας» αποτελεί ένα ευσύνοπτο και περιεκτικό βοήθημα, χρήσιμο για κάθε μελετητή του δικαίου των εμπορικών εταιριών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-960-562-170-4 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
MASTERING THE PTE EDEXCEL LEVEL 3
ΓΙΑΝΝΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΚΑ
ΣΦΑΕΛΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
Ο ΓΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ
ΤΡΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΒΑΛ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
-
VIAGGIO NEL NUOVO CINEMA ITAL
ΚΑΡΝΑΒΕΖΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑΞΕ
ΣΩΤΗΡΧΟΣ Π
ΧΙΛΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΧΩΣ ΗΛΙΟ
ΝΤΑΒΙΝΤΣΟΝ ΜΠΑΖΙΛ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ
ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση