Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΗΞΕ Ο ΑΝΤΛΕΡ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΜΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΗΞΕ Ο ΑΝΤΛΕΡ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 14.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 16.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 16.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΗΞΕ Ο ΑΝΤΛΕΡ
(108110645)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Τι σχέση μπορεί να έχει η θεωρία για τη νεύρωση ενός βιεννέζου σοσιαλιστή γιατρού των αρχών του 20ού αιώνα με το ελληνι-κό εκπαιδευτικό σύστημα, την αστάθεια και τα αδιέξοδά του;

Παρότι η Ατομική Ψυχολογία έγινε περισσότερο γνωστή στη χώ¬ρα μας μέσα από το έργο της σημερινής Ελληνικής Εταιρείας Αντλεριανής Ψυχολογίας, η οποία ιδρύθηκε το 1969, η θεωρία του Αλφρεντ Αντλερ είχε εμφανισθεί επισήμως αρκετές δεκαετίες νωρίτερα, στις αρχές του 1930, όταν ο μαθηματικός και υ¬πο-διευθυντής του Διδασκαλείου Μέσης Εκπαίδευσης Δ.Γ. Μω¬ραΐτης εξέδωσε το περιοδικό Ατομική Ψυχολογία (1932-1939).

Ποιες προσδοκίες συνδέθηκαν μαζί της και ποια ήταν τα αιτήματά της; Το βιβλίο αυτό παρακολουθεί τη διαδρομή και την εξέλιξη της Ατομικής Ψυχολογίας στην Ελλάδα μέχρι τις μέρες μας, αναδεικνύοντας τις ιστορικές και παιδαγωγικές συνθήκες υπό τις οποίες εμφανίσθηκε, τους φορείς που την πρόβαλαν και τις αιτίες που οδήγησαν στην αποδοχή, τη διαστρέβλωση ή την απόρριψή της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΕΘΡΟΝ 
Σελίδες : 242 
ISBN : 978-960-348-247-5 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΟΛΛΝΤΕΙ ΤΖ
ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑ
ΤΡΙΒΙΖΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΒΙΟΣ ΑΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
MUNRO ALICE
Μ ΑΓΑΠΑΕΙ ΔΕΝ Μ ΑΓΑΠΑΕΙ
ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΝΤΑΡΤΗ Β ΤΟΜΟΣ
ΡΑΣΕΛ ΤΣΑΡΛΙ, ΚΡΩΦΟΡΝΤ ΣΑΡΟΝ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΩΝ MICROSOFT WINDOWS 2000 SERVER
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑΧΤΑΡΙΣΜΑΤΑ
ΒΕΛΙΤΣΙΑΝΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΣ
ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΜΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
ΓΥΡΩ ΣΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ
ΧΕΣΤΕΡ ΑΛΑΝ
ΤΑ 10 ΚΛΕΙΔΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση