\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
(108109704)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πρόκειται για ένα σύντομο αλλά περιεκτικό εγχειρίδιο ανάλυσης του δημοσιογραφικού λόγου και ιδιαίτερα του λόγου της έντυπης δημοσιογραφίας. Στο πρώτο κεφάλαιο ο συγγραφέας συζητά προβλήματα ορολογίας (τι μπορεί να σημαίνει σήμερα γλώσσα των μέσων ενημέρωσης, πώς οι σύγχρονες κοινωνικές και τεχνολογικές αλλαγές επαναπροσδιορίζουν το περιεχόμενο και τη λειτουργία των μέσων ενημέρωσης) και συσχετίζει τη διαμεσολαβημένη (την άλλοτε "μαζική") ενημέρωση με την ευρύτερη έννοια της επικοινωνίας. Το δεύτερο κεφάλαιο εξετάζει τα δύο πρότυπα (το επιστολικό και το ενημερωτικό) που σημάδεψαν την εξέλιξη της έντυπης δημοσιογραφίας, τους όρους που οδήγησαν στην ανάδυση του δημοσιογράφου (δηλαδή του ρεπόρτερ) ως επαγγελματία, καθώς και την ιστορική διαμόρφωση του αναγνωστικού κοινού. Το τρίτο κεφάλαιο αντιμετωπίζει την εφημερίδα ως σημειωτικό αντικείμενο και το δημοσιογραφικό άρθρο ως πολυτροπικό κείμενο, αναδεικνύοντας τη σημασία του οπτικού στοιχείου στη σύγχρονη ενημέρωση. Στον επίλογο του βιβλίου τονίζεται η πολυπλοκότητα που παρουσιάζει η μελέτη του δημοσιογραφικού λόγου και η αναγκαιότητα της διαχρονικής του εξέτασης, γιατί μόνο έτσι μπορεί να φωτιστεί η δυναμική του ως πρακτικής λόγου με τεράστια κοινωνική σημασία. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
-
EXPERIENCES SB
ΚΕΦΑΛΕΑ ΚΙΡΚΗ
ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑΩ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
ΠΑΤΑΤΖΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΤΡΟΥΑΓΙΑ ΑΝΡΙ
Η ΒΑΡΟΝΗ ΚΑΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ
ΓΙΑΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΜΑΥΡΗ ΤΑΡΤΑΡΟΥΓΑ
-
BASIC INFORMATION
|
|