Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 11.01 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 12.23€ 
Προτεινόμενη λιανική 12.23 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
(108108549)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Ο τόμος «Ζητήματα γλωσσικής αλλαγής: Από την κοινή προς τη νέα ελληνική/Questions relatives au changement linguistique: de la Koine au grec moderne», σε επιμέλεια Α. Ρεγκάκου, Μ. Αραποπούλου και Μ. Χρίτη, περιλαμβάνει τα Πρακτικά της ομότιτλης Ημερίδας που διοργανώθηκε από το ΚΕΓ στο Παρίσι στις 7 Φεβρουαρίου 2008, στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΚΕΓ στη Διεθνή Έκθεση Expolangues, στην οποία συμμετέχει κάθε χρόνο υπό την αιγίδα του ΥΠ.ΕΠ.Θ. Το συγκεκριμένο θέμα συμβάλλει στη μελέτη της ιστορίας της ελληνικής κατά την ύστερη αρχαιότητα κ.ε., χρονική περίοδο στην οποία σταματά η Ιστορία της ελληνικής γλώσσας: Από τις αρχές έως την ύστερη αρχαιότητα, η οποία δημοσιεύθηκε το 2001 (επιμ. Α.-Φ. Χριστίδης) και από το 2007 κυκλοφορεί μεταφρασμένη στα αγγλικά από τον εκδοτικό οίκο Cambridge University Press.

Εισηγητές ήταν οι εξής: G. Drettas (CNRS), J. Lallot (Ecole Normale Superieure), Σ. Ματθαίος (ΑΠΘ), Ι. Ν. Καζάζης (ΑΠΘ, ΚΕΓ). Ο Ι. Ν. Καζάζης αναφέρεται στη συμβολή του ΚΕΓ στη λεξικογραφία και στη μελέτη της ιστορίας της ελληνικής γλώσσας σε σχέση με την εγχώρια και τη διεθνή έρευνα ο G. Drettas μιλά για τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η ελληνιστική κοινή στην Ιστορία του ΚΕΓ, ο Σ. Ματθαίος διερευνά τη σχέση κοινής και αττικισμού αλλά και τις απέναντί τους στάσεις όπως αποτυπώνονται στη λεξικογραφία των βυζαντινών χρόνων, αντλώντας υλικό από το Λεξικό του Ησύχιου, ο J. Lallot προσεγγίζει ερμηνευτικά και κοινωνιογλωσσικά το ειδικότερο ζήτημα των σημασιακών αποχρώσεων του ρήματος ?ρωτ? κατά την ελληνιστική εποχή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 
Σελίδες : 113 
ISBN : 978-960-7779-45-8 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση