Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΣΤΗ ΓΡΟΘΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΣΤΗ ΓΡΟΘΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΣΤΗ ΓΡΟΘΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ
(108103469)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο υπεράνθρωπος στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας έχει πλέον χίλια πρόσωπα: είναι ασφαλώς ο γνωστός Σούπερμαν με τη στολή στα χρώματα της αστερόεσσας. Είναι όμως επίσης ο μαυροντυμένος Μπάτμαν, ο ημίγυμνος Ράμπο, ο άψογος Τζέιμς Μπόντ, ο Ταρζάν, ο Ηρακλής και εκατοντάδες άλλοι, που τους διαβάζουμε στα κόμιξ ή στην παραλογοτεχνία και τους βλέπουμε σε κινούμενα σχέδια, σε τηλεοπτικές σειρές ή στον κινηματογράφο.

Περιέργως, το θέμα δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ ολοκληρωμένα στις δεκαετίες της ανάπτυξής του. Οι κάποιες κριτικές μελέτες που έχουν κατά καιρούς γραφτεί, κρίνουν κυρίως το περιεχόμενο αυτών των έργων μόνο από ηθική σκοπιά και μάλιστα, ορισμένες φορές, με διάθεση κολακείας απέναντι στην «κοινή γνώμη». Επίσης, δεν υπάρχει ούτε μία έρευνα που να δείχνει το είδος, ή το μέγεθος, της επίδρασης που αυτά τα έργα ασκούν στο κοινό τους.

Το σχετικό κενό προσπαθεί να καλύψει το παρόν βιβλίο, με την ελπίδα να φανεί χρήσιμο σε κείνη τη μερίδα των ανθρώπων που μελετούν την εξέλιξη του μύθου γενικά, ή που ενδιαφέρονται για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, την Αισθητική τους ή τον κοινωνικό τους ρόλο, τη σχέση τους με το παρελθόν της μυθοπλασίας κ.λπ.

Φυσικά, το αποτέλεσμα θα το κρίνει ο αναγνώστης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ 
Σελίδες : 480 
ISBN : 960-224-924-2 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
NOVIK NAOMI
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΥΤΙΟΥ
ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ ΝΙΚΟΣ
ΦΟΝΟΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΝ 1215/2012
TULLET HERVE
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΗΧΟΥΣ
HEATH JENNIFER
ANDYS ALPHABET AND ACTION BOOK STUDENTS BOOK + CD
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ 100+ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ
ΤΣΙΑΜΠΑΣΗ ΦΑΝΗ
BILDUNGSROMAN ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ
MORRISON TONI
ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
TOTEM 2 A2 CAHIER (+ AUDIO CD)
JEONG YOU JEONG
ΕΦΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση