Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΕΛΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΕΛΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 9.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 10.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 10.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΕΛΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ
(108100535)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

To βιβλίο, που κυκλοφορεί σε β( έκδοση, περιλαμβάνει βασικές σκέψεις και θέσεις του συγγραφέα (πρύτανης του Α.Π.Θ.( για διάφορα θέματα κοινού ενδιαφέροντος, καθώς και τέσσερα κείμενα για την παιδεία που παραμένουν επίκαιρα.

Με τον πρωτότυπο τίτλο του ο συγγραφέας δηλώνει την πίστη του πως αλλαγές/τομές που χρειάζονται να γίνουν τόσο στη νομοθεσία όσο και στη νοοτροπία για μια σύγχρονη αλλά ανθρώπινη κοινωνία απαιτούν ''να σπάσεις αυγά''. Δηλαδή να κάνεις και ρήξεις με οργανωμένα ''συμφέροντα'' και ομάδες, χωρίς να υπολογίζεις πάντα το περίφημο πολιτικό κόστος (που από πολλούς χρησιμοποιείται απλά ως δικαιολογία για τη μη αλλαγή). Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται κείμενα και συνεντεύξεις για την Παιδεία και τα προβλήματά της, τόσο γενικά όσο και ειδικά για το Α.Π.Θ.

Στο δεύτερο μέρος σχολιάζονται κοινωνικά προβλήματα από το ναρκωτικό ως ...το ποδόσφαιρο, ενώ το τελευταίο περιλαμβάνει τρεις βιβλιοκρισίες. Όπου χρειάζεται, έχουν προστεθεί εισαγωγικά λόγια, για να διευκολύνουν τον αναγνώστη να αντιληφθεί το "κλίμα" που οδήγησε στο κάθε κείμενο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 198 
ISBN : 960-12-0529-2 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΙΚΥ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ
ΖΗΤΑ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΟΘΕΙ
ENGELS FRIEDRICH
Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
ΦΙΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΕ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΤΖΩΡΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΕΣΕΥΡΩΠΗ
MCANULTY DARA
ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
FAMILY AND FRIENDS 6 WORKBOOK 2ND ED
HUGO VICTOR
ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΤΡΙΑ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΜΠΑΟΥΜ ΧΑΙΚΕ
Μ ΑΥΤΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ!
ANDERSEN HANS CHRISTIAN
Ο ΝΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ-Ο ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση