\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΡΑΞΙΣ
(108100135)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
«... Μιλώντας για την παιδαγωγική της σκηνοθεσίας και την εκπαίδευση του θιάσου, στόχος μου ήταν πάντα να αναδείξω ό,τι μένει άγνωστο, κρυμμένο στον ηθοποιό και όχι να επιβάλω μία πειθαρχία, μία τεχνική εξωτερικά. Στην αρχή αφήνω τον ηθοποιό να εκφραστεί σε πρώτο επίπεδο μόνος του· έπειτα δοκιμάζω να τον φέρω σε αμηχανία, να τον κάνω να βγει από τον εαυτό του· κι εγώ παρακολουθώ από μακριά, παρακολουθώ όλες του τις κινήσεις, όλες του τις αντιδράσεις, μέχρι να καταλάβω ποιο κατά τη γνώμη μου είναι το σωστό· το κρατάω και λέω: ''Ωραία λοιπόν, αυτό είναι το πρόσωπο του Ορέστη σύμφωνα με τη δική του προσωπικότητα, του ηθοποιού, και όχι με τη δική μου''. Αν ο Ορέστης έχει μία πλευρά συναισθηματική, είναι επειδή ο Έντζο έχει μία πλευρά συναισθηματική· αν έχει κάτι το λυρικό, είναι επειδή ο Μπερνάρ είναι λυρικός· αν έχει μία πλευρά παράλογη, είναι επειδή η Μπριζίτ διαθέτει κάτι τέτοιο. Με αυτόν τον τρόπο προχωρά η έρευνα, αλλά κάτι τέτοιο απαιτεί τεράστια ετοιμότητα από τη μεριά του σκηνοθέτη και μεγάλη εμπιστοσύνη από τους ηθοποιούς. Στην αρχή αισθάνονται λίγο χαμένοι, δεν έχουν από πουθενά να αρπαχτούν, και καθώς κανείς δεν τους προσφέρει εύκολες διεξόδους, οδηγούνται τελικά να ανακαλύψουν ό,τι είναι πιο ειλικρινές και βαθύ μέσα τους. Εγώ τους οδηγώ εκεί ζητώντας τους ακόμη και να γελοιοποιήσουν το παίξιμό τους, για να μπορέσουμε να δούμε καθαρότερα τα πράγματα μεγεθύνοντάς τα, για να συγκεντρώσουμε υλικό και να ανακαλύψουμε την προσωπικότητα του καθενός...» ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΚΙΡΑΝ ΝΤΕΣΑΙ
ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΑΜΠΑΘ
ΑΝΤΙΣΟΝ ΚΟΡΜΠΑΝ
ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ
ΚΙΟΥΡΤΣΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΜΙΧΑΛΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΠΑΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 2010
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 6-Ο ΤΖΑΚ ΚΑΙ Η ΦΑΣΟΛΙΑ
ΚΟΤΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΟΡΑ ΔΕΛΜΟΥΖΟΥ ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ 9 ΣΤΡΟΦΩΝ
ΡΟΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ
ΙΔΡΥΜΑ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΟΓΗ ΣΤΑΥΡΟΥ ΝΙΑΡΧΟΥ (ΑΓΓΛΙΚ’)
ΓΚΕΡΤΣΟΥ ΣΑΡΡΗ ΑΝΝΑ
ΑΡΙΩΝ
|
|