\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΤΟ MARKETING ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
(108095682)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ-ΤΑΣΕΙΣ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Οι υπηρεσίες υγείας σήμερα, είτε παρέχονται από ιδιωτικούς είτε από δημόσιους φορείς, οφείλουν να ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών-χρηστών, όπως οι τελευταίες διαμορφώνονται μέσω των αξιών και των προτύπων που συνθέτουν μια κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, είναι απαραίτητη η διερεύνηση και αποτύπωση, από τον εκάστοτε πάροχο, των εν λόγω προτιμήσεων και η προσαρμογή των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αυτές, μια κατάσταση με αμφίδρομο όφελος και για τα δύο μέρη που συμμετέχουν στην ανταλλαγή. Στη διαδικασία αυτή, το Marketing Υπηρεσιών Υγείας, μια δραστηριότητα σχετικά πρόσφατη, κυρίως στην Ευρωπαϊκή πρακτική, και εν μέρει μη επαρκώς κατανοητή είναι η αλήθεια, αποτελεί ένα πεδίο έρευνας και πρακτικής εφαρμογής με εξαιρετική αξία. Το παρόν σύγγραμμα του συγγραφέα Παύλου Σαράφη από τις ΒΗΤΑ Ιατρικές Εκδόσεις επιχειρεί να εστιάσει και να εμβαθύνει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Marketing Υπηρεσιών Υγείας, όπως διαμορφώνονται στο σύγχρονο υγειονομικό περιβάλλον. Για τον σκοπό αυτόν παρατίθενται και αναλύονται οι βασικές έννοιες του Μarketing στις Υπηρεσίες Υγείας, παρέχονται στον αναγνώστη οι νεότερες εξελίξεις στο εν λόγω πεδίο, όπως αυτές εμφανίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία και σχολιάζεται επισταμένως μια σειρά παραδειγμάτων με αναλυτική αξία για τον αναγνώστη. Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην εγχώρια βιβλιογραφία, τόσο στο πεδίο της εκπαίδευσης όσο και στο επαγγελματικό πεδίο, σε έναν τομέα όπου η γνώση και η πληροφορία μεταβάλλονται ταχύτατα. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΒΙΒΛΙΟΡΟΔΑΚΙΑ ΡΙΚΙ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
ΛΑΓΚΕΡΚΒΙΣΤ ΠΑΡ
Η ΣΙΒΥΛΛΑ
ΖΑΜΠΑΘΑ ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΥ ΦΑΙΔΡΑ
ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΧΑΡΗΣ
ΟΙ ΕΞΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ ΣΕΡΓΙΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΗ
ΚΙΟΥΡΤΣΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
-
BEAUTY AND BEAST/AVM VID BK
EKMAN KLAS
ΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΑΟΥΛΟ ΦΡΕΙΡΕ Η ΑΦΗΓΗΣΗ
OZ AMOS
Ο ΜΙΧΑΕΛ ΜΟΥ
|
|