Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΧΑΡΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 19ΟΣ-20ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΧΑΡΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 19ΟΣ-20ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 36.42 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 40.47€ 
Προτεινόμενη λιανική 40.47 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΧΑΡΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 19ΟΣ-20ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ
(108091703)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Oσυλλογικός αυτός τόμος, απόρροια ερευνητικού προγράμματος που εκπονήθηκε από το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς για την ιστορία της χαρτοποιίας στην Ελλάδα κατά τον 19ο και 20ό αιώνα, εμπεριέχει οκτώ μελέτες που προσεγγίζουν το θέμα της ελληνικής χαρτοποιητικής. Παρουσιάζονται οι πρώιμες ερασιτεχνικές απόπειρες στον ελλαδικό χώρο κατά τον 19ο αιώνα ακολουθεί το πρώτο επιτυχημένο χαρτοποιητικό εργοστάσιο Βαρουξάκη (β μισό 19ου αι.), το οποίο επιβίωσε μέχρι και τα μέσα του 20ού αιώνα, χάρη στη μετεξέλιξή του στην εταιρεία Ερμής επίσης, καταγράφεται αναλυτικά η λειτουργία της Χαρτοποιίας Αιγίου (1924-1968), οι κτηριακές εγκαταστάσεις της, καθώς και η χαρτοποιητική ιστορία της Θεσσαλονίκης (1936-1990).

Ο ανθρώπινος παράγοντας παρουσιάζεται καταρχάς μέσω των συνθηκών εργασίας των χαρτεργατών στη διάρκεια του 20ού αιώνα, των ειδικοτήτων και του βιοτικού τους επιπέδου κατά δεύτερον, μέσω της προσωπικής κατάθεσης και καταγραφής των εργασιακών εμπειριών ενός χημικού εργαζόμενου στη βιομηχανία χάρτου, ο οποίος προσεγγίζει με αμεσότητα και διεισδυτική ματιά την ιστορία της ελληνικής χαρτοβιομηχανίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 
Σελίδες : 233 
ISBN : 978-960-244-115-2 
Σειρά : ΣΥΜΒΟΛΕΣ 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΓΚΡΑΒΙΓΓΕΡ ΠΕΤΡΟΣ
ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΙ
KLEYPAS LISA
ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
ΧΑΡΡΙΣ ΤΟΜΑΣ
ΚΑΡΙ ΜΟΡΑ
ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΗΜΟΥΝ ΝΕΚΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΧΡΩΜΟΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΩΜΕΝΟΣ ΓΑΤΟΣ
ΒΑΡΝΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
ΣΜΥΡΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΑΝΘΕΙΑΣ 201
ΠΑΠΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ 1967-1977
MITCHELL H.Q.
PIONEER B1+ WORKBOOK
ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ Μ., ΣΟΥΣΑΜΙΔΟΥ ΚΑΡΑΜΠΕΡΗ Α.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση