Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΔΟΚΙΜΙΑ
  • Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 19.80 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 22.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 22.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
(108090645)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Εν αρχή, ην το «θαυμάζειν». Μυθικές κοσμογονίες και «ορθολογικές» κοσμολογίες επεχείρησαν να κατανοήσουν αυτό που υπάρχει. Και ήλθε μετά η Επιστήμη, άρνηση και κληρονόμος της φιλοσοφίας. Ο κλασικός ορθολογισμός είχε τα ιστορικά του όρια. Όμως, μετά από μια μακρά οδύσσεια δύο χιλιάδων χρόνων, το ανθρώπινο πνεύμα άρχισε να θέτει ερωτήματα στη Φύση, με νέα μέσα: Είχε έλθει η ώρα της Επιστήμης και του Λόγου. Εντούτοις, τέσσερις αιώνες μετά τον Γαλιλαίο, νέες μορφές ανορθολογισμού, παλαιές και νέες μορφές δεισιδαιμονιών, εξακολουθούν να δεσπόζουν στο πεδίο της Ιδεολογίας. Από τη μια μεριά ο επιστημονισμός, η ξηρότητα του θετικισμού και ένα πλήθος αντιρεαλιστικών ρευμάτων. Από την άλλη, νέες μορφές χυδαίου ή ψευδοεπιστημονικού μυστικισμού. Τέλος, στη «μεταμοντέρνα» εποχή μας, ο νέος γνωσιοθεωρητικός σχετικισμός και οι νέες αναγγελίες του θανάτου της φιλοσοφίας και κάθε «μεγάλης αφήγησης».

Ο χαρακτήρας αυτού του βιβλίου δεν είναι πολεμικός. Στόχος του είναι να διαμορφώσει μια μονιστική-υλιστική αντίληψη για τον κόσμο, με την ανάλυση και τη φιλοσοφική αξιοποίηση των φυσικών επιστημών.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΡΑ 
Σελίδες : 392 
ISBN : 978-960-325-919-0 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΓΚΟΥΤΖΙΚΙΔΟΥ ΝΑΤΑΣΑ
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ Α ΚΑΙ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (10-0231)
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
BARBIE Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ Η ΠΟΠ ΣΤΑΡ ΡΟΚ ΚΑΙ ΤΙΑΡΕΣ
ΓΟΥΣΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΗΡΘΕ Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ
ΣΙΓΜΑ ΣΠΥΡΟΣ
Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΜΩΝ
ΛITΣA ΠANAΓIΩTOΠOYΛOY - BAΣΩ ΛAMΠITΣH
ΕΝΑ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΕΙ
ΑΛΚΗΣΤΙΣ
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ALL AMERICAN C1/C2 COMPANION
ΜΠΟΥΚΑΟΥΡΗ ΕΛΕΝΗ
ΔΕΝ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΜΕΤΡΑΩ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση