Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΘΕΟΣ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΘΕΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 9.59 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 10.66€ 
Προτεινόμενη λιανική 10.66 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΘΕΟΣ
(108088154)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα δεν υπήρξε εκπρόσωπος των γραμμάτων ή της τέχνης που να μην προβληματίστηκε στο αιώνιο θέμα της ύπαρξης του Θεού. Όλοι οι μεγάλοι στοχαστές, επιστήμονες και καλλιτέχνες μάς άφησαν παρακαταθήκες που έμειναν στην Ιστορία ως αποφθέγματα ή αφορισμοί για το Θεό, τη θρησκεία, τη σχέση της με τη δύναμη ή την αδυναμία του ανθρώπου. Από τον Αριστοτέλη και τον Επίκουρο μέχρι τον Νίτσε, τον Φρόιντ, αλλά και τον Άρθουρ Κλαρκ ή τον Γούντι Άλεν, έχουν διατυπωθεί πολλές και σπουδαίες φράσεις που πυροδοτούν τη σκέψη μας και μας παρακινούν να τοποθετηθούμε στο ζήτημα της ύπαρξης ή της ανυπαρξίας του Θεού.

Το βιβλίο Ο Θεός και ο άθεος δεν φιλοδοξεί βέβαια να απαντήσει σε αυτό το οντολογικό και μεταφυσικό θέμα, αλλά να εμβαθύνει με πλάγιο τρόπο στα συστατικά και τα δεδομένα του, να εντρυφήσει στο σκεπτικισμό, να αγγίξει με θάρρος την άρνηση και να δώσει τελικά το λόγο στην αιρετική σκέψη, που αποδίδεται είτε με προσπάθειες λογικών προσεγγίσεων, είτε με πυ¬ρά καταιγιστικών αφορισμών, είτε με ριπές καυστικού χιούμορ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 160 
ISBN : 978-960-03-5252-8 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΡΩΤΑ ΜΑΡΟΥΛΑ
ΔΑΒΙΔ ΚΑΙ ΓΟΛΙΑΘ. ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ 2 ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ 6
LEE MIRINAE
ΟΙ 8 ΖΩΕΣ ΜΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΧΡΟΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
PESSOA FERNANDO
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ
ΤΣΙΛΙΓΓΕΡΙΔΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
ΕΝΔΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟ ΦΕΡΟΜΕΝΟ ΩΣ ΑΝΓΩΣΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΤΑ ΛΙΛΙΠΟΥΤΕΙΑ
ΤΖΕΛΕΠΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΣΤΑ ΚΥΜΑΤΑ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ADOSPHERE 3 METHODE (+ AUDIO CD) (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΙΜΙΛΙΟΣ
ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΕΣ
ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΔΑΦΝΗ
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ - ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ;
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΛΕΜΕΣΟΣ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση