Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ;
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 11.33 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 12.59€ 
Προτεινόμενη λιανική 12.59 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ;
(108080244)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ZAPPING ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ

Τελικώς, υπάρχει καλή Τηλεόραση; Κι αν ναι, ποιο είναι το πρότυπό της;

Οι αποσπασματικές θεωρήσεις (και πρακτικές) δεν δίνουν πειστική απάντηση στις αιχμηρές - κάποτε και ανυπόκριτες κριτικές. Το ζητούμενο ''πρότυπο'' οφείλει να προκύψει από τη γενική αποδοχή του, δίχως αφορισμούς, λαμβάνοντας υπόψη και τις συνιστάμενες του Πολιτισμού και τις συνιστώσες της Παράδοσης, δημιουργώντας ένα πλαίσιο αρχών απαγκιστρωμένο από αφυδατωμένα ηθικά μοντέλα που επιβιώνουν με δογματικές αντιλήψεις.

Η Τηλεόραση είναι η ίδια η ζωή. 'Αλλοτε ως πλοηγός της, άλλοτε ως παρακολούθημά της, άλλοτε ως καθρέπτης της. Το πρόβλημα είναι στην ποιότητα του ειδώλου, καθώς το εύρος των δυνατών διαθλάσεων του κατόπτρου καθιστά δυσδιάκριτη την πραγματικότητα.

Έτσι, αν ο καλός Πολίτης είναι ο ενεργός Πολίτης, τότε ο παθητικός τηλεθεατής μεταβάλλεται εύκολα σε πολλαπλασιαστή αμφιλεγόμενων μηνυμάτων. Κι είναι αυτός που θεμελιώνει το μέλλον με την εικονική πραγματικότητα.

Την Τηλεόραση που θέλουμε τη φτιάχνουμε εμείς, με τις επιλογές που κρίνουμε πως μας αξίζουν...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ 
Σελίδες : 237 
ISBN : 978-960-400-549-9 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
-
LADY IN THE LAKE/PENGLISH 2
ΣΑΝΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΟΚΙΜΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
ΚΟΛΟΜΠΟ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤΟ
Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΝΕΡΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
MADAGASCAR ΒΙΒΛΙΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΕΣΤ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Β ΤΕΥΧΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΕΥΚΑΜΠΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ)
ΒΕΡΓΗ ΖΗΝΟΒΙΑ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΤΟΝ ΜΠΩΝΤΛΑΙΡ
ΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΠΥΡΡΟΣ Ο ΔΡΟΜΩΝ ΜΑΓΕΙΡΟΣ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση