Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 36.90 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 41.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 41.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
(108080183)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το διεθνές μπεστ-σέλερ, που κυκλοφορεί σε περισσότερα από 30 εκατομμύρια αντίτυπα ανά τον κόσμο, είναι διαθέσιμο πλέον και στην ελληνική γλώσσα!

  • Καλύπτει όλες τις βασικές γνώσεις και συμπληρώνει κάθε εκπαιδευτικό βιβλίο.
  • Είναι γραμμένο και δομημένο με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι ιδανικό για αυτοδιδασκαλία!
  • Περιέχει 310 λυμένα προβλήματα και περιλαμβάνει εκατοντάδες ασκήσεις για εξάσκηση.

    Η επιστημονική επιμέλεια της ελληνικής έκδοσης πραγματοποιήθηκε από τον Νικόλαο Σαμαρά, επίκουρο καθηγητή του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του πανεπιστημίου Μακεδονίας.

    Το βιβλίο είναι ιδανικό τόσο για τους επαγγελματίες του κλάδου που αναζητούν ένα εύχρηστο εγχειρίδιο πρακτικών λύσεων, όσο και για φοιτητές σχετικών μαθημάτων.

    Με επεξηγηματικά παραδείγματα βγαλμένα από πραγματικές καταστάσεις, παρουσιάζονται σταδιακά οι ποικίλες επιλογές και εφαρμογές μαθηματικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται στην επιχειρησιακή έρευνα. Με σαφείς και λογικές επεξηγήσεις, αλλά και διαδικασίες βήμα προς βήμα, το βιβλίο σάς δείχνει πώς να αναλύετε και να λύνετε κάθε τύπο προβλημάτων. Θα μάθετε να επιλέγετε και να εφαρμόζετε την κατάλληλη μέθοδο, εργαζόμενοι πάντα με το δικό σας ρυθμό.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 504 
    ISBN : 978-960-461-314-4 
    Σειρά : SCHAUM 
    Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
    Έτος έκδοσης : 2010 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    <
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΜΟΣ ΙΙ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    MAGNET A1 KURSBUCH+CD (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)
    ΤΙΓΚΑ ΤΟΥΛΑ
    Τ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    >
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση