Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
THE LOST SYMBOL
ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • THE LOST SYMBOL
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 17.97 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 22.46€ 
Προτεινόμενη λιανική 22.46 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
THE LOST SYMBOL
(108076399)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Dan Browns new novel, the eagerly awaited follow-up to his #1 international phenomenon, The Da Vinci Code, which was the bestselling hardcover adult novel of all time with 81 million copies in print worldwide, will be published in the U.S. and Canada by Doubleday on September 15, 2009.

THE LOST SYMBOL will have a first printing of 5 million copies, and it will once again feature Dan Browns unforgettable protagonist, Robert Langdon. Browns longtime editor, Jason Kaufman, Vice President and Executive Editor at Doubleday said, ''Nothing ever is as it first appears in a Dan Brown novel. This books narrative takes place in a twelve-hour period, and from the first page, Dans readers will feel the thrill of discovery as they follow Robert Langdon through a masterful and unexpected new landscape. THE LOST SYMBOL is full of surprises.''

Dan Browns popularity continues to grow. The film of The Da Vinci Code was a #1 box office smash when it was released by Columbia Pictures in May 2006 with Ron Howard directing and Tom Hanks starring as Robert Langdon. Box office receipts were $758 million. The same team released Angels and Demons theatrically worldwide on May 15, 2009.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 516 
ISBN : 978-0-385-50422-5 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΚΡΑΤΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΟΣ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ 2008
ΚΟΤΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
ΟΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Α ΤΟΜΟΣ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΥΛΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ
ΦΙΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
ΒΑΚΧΕΣ
ΤΙ ΧΟΑΝΓΚ
ΝΕΙ ΚΙΝΓΚ ΛΙΝΓΚ ΤΣΟΥ ΤΟΜΟΣ 2
ΚΑΡΛΑΝΤ ΖΑΚ
ΠΡΩΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ YOGA
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΜΠΟΡΝΤΟΝ ΦΟΥΡΙΟ
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση