Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΤΟ INTERNET
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΤΟ INTERNET
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 19.22 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 21.35€ 
Προτεινόμενη λιανική 21.35 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΤΟ INTERNET
(108073245)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ

Η χρήση του Internet αποτελεί πρόκληση στη σύγχρονη εποχή, καθώς θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία με διευρυμένη ανεκτικότητα και δυνατότητα ιδεολογικής τοποθέτησης, αναπόσπαστο κομμάτι του «παγκόσμιου» πολίτη με απεριόριστη πρόσβαση στην πληροφορία και τη γνώση. Οι νέοι άνθρωποι, και ειδικότερα οι ανήλικοι, αποτελούν μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ηλικιακή ζώνη, όπου αναζητείται μια ισορροπία ανάμεσα στη δημιουργική αλλά και ταυτόχρονα ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) διεξήγαγε δέσμη ερευνών κατά το (σχολικό) έτος 2006-2007 σε πανελλαδική κλίμακα, με κύριους ερευνητικούς άξονες τη δημιουργική και ασφαλή χρήση του Internet από εφήβους. Η προσπάθεια αυτή φιλοδοξεί να αποτελέσει μια πρώτη καταγραφή του κοινωνικού αυτού φαινομένου όσον αφορά τις γνώμες, τις στάσεις και τις συνήθειες των μαθητών/μαθητριών των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας μας, ενώ καταγράφηκαν οι απόψεις 12 φορέων και υπηρεσιών της χώρας που έχουν άμεση σχέση με το πώς οι νέοι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 400 
ISBN : 978-960-03-4900-9 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΤΕΥΚΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ
Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ
ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΦΩΤΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΕΥΚΟΛΙΕΣ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΚΑΣ Π.
ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ EUCIP
-
NEW INTERN BUSIN ENGLISH WB/CAS(2)
ΜΑΡΟΥΔΑ ΧΑΤΖΟΥΛΗ ΑΘΗΝΑ
Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙΝ
ΜΠΡΟΥΣΚΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
ΚΟΛΕΤ
ΖΙΖΗ
ΣΙΤΣΙΝ ΖΕΚΑΡΙΑ
ΘΕΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ
ΦΑΚΙΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΡΛΕΑΝΗΣ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση