Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 7.35 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 8.17€ 
Προτεινόμενη λιανική 8.17 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ
(108073056)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Βαλκανική Συνάντηση Ειρήνης που οργανώθηκε από τη ''Συμμαχία Σταματήστε τον Πόλεμο'' στις 29-30 Νοέμβρη 2008 ήταν ένα μεγάλο βήμα για το αντιπολεμικό κίνημα. Εκπρόσωποι αντιπολεμικών κινημάτων από χώρες των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης αλλά και της Μέσης Ανατολής κατέθεσαν τις εμπειρίες τους, ενώ μαζί με τους ακτιβιστές από την Ελλάδα, έβαλαν τις βάσεις για την κοινή οργάνωση της πανευρωπαϊκής διαδήλωσης ενάντια στο ΝΑΤΟ, στο Στρασβούργο τον Απρίλη του 2009.

Στο βήμα, ακτιβιστές από διάφορες χώρες αλληλοδιαδέχονταν εργαζόμενους, μαθητές και φοιτητές, αλλά και πρόσφυγες και μετανάστες από το Ιράκ, το Αφγανιστάν και το Πακιστάν. Οι δύο μέρες της Συνάντησης ήταν αφιερωμένες στον Γιώργο Κοίλιαρη, τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ που σκοτώθηκε μετά από επίθεση που δέχθηκε στο Αφγανιστάν.

Στο διήμερο πραγματοποιήθηκαν τρεις συζητήσεις και η Συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη συνέλευση των ακτιβιστών για τον προγραμματισμό της δράσης μέχρι το Στρασβούργο. Στο βιβλίο αυτό μπορείτε να διαβάσετε τις εισηγήσεις των ομιλητών, τις πάνω από 50 παρεμβάσεις που έγιναν από το ακροατήριο καθώς και την τελική διακήρυξη στην οποία κατέληξε η Συνάντηση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ 
Σελίδες : 142 
ISBN : 978-960-7967-44-2 
Σχήμα : 20x14 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΜΗΣ
ΒΑΜΠΙΡ ΚΑΙ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ
HALDEMAN JOE
Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΣΑΧΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΝΕΟΙ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΙ (1945-1965)
ΤΑΝΤΙΕ ΖΑΝ ΥΒΣ
Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΑΙΩΝΑ
-
WITCHES OF PENDLE CAS
ΔΑΝΔΟΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΦΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΣ
PRESTON S.
ACCESS ΓΙΑ ΤΑ WINDOWS 95 ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΔΙΣΚΕΤΑ
CAWTHON SCOTT
FIVE NIGHTS AT FREDDYS GRAPHIC NOVEL 1 THE SILVER EYES
ROCA ELISENDA
ΜΙΚΡΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ 4 ΑΝΤΙΟ ΕΦΙΑΛΤΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΖΩΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΟΥΛΙΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση