\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
(108072782)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή, αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις. Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων με το μάρκετινγκ, το περιβάλλον των πωλήσεων και τα στάδια της οργάνωσής τους, ο καθορισμός των ρόλων διευθυντών πωλήσεων και πωλητών, ο σχεδιασμός της στρατηγικής και του προϋπολογισμού των λειτουργιών των πωλήσεων και η οργάνωση των πωλητών. Επίσης οι μέθοδοι για την εκτίμηση των δυνατοτήτων πωλήσεων και για τις προβλέψεις, η εκπαίδευση και επανεκπαίδευση των πωλητών, η δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, η διαδικασία καθορισμού του ''πακέτου αποδοχών'' των πωλητών, η διαδικασία του σχεδιασμού των περιοχών πωλήσεων, ο καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας των πωλητών και η εκτίμηση της αποδοτικότητας και του ελέγχου των πωλητών. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων, Ο καθορισμός των ρόλων των διευθυντών πωλήσεων και των πωλητών, Σχεδιασμός στρατηγικής και προϋπολογισμός, Η οργάνωση του προσωπικού πωλήσεων69, Εκτίμηση δυνατοτήτων και πρόβλεψης πωλήσεων, Αναζήτηση και επιλογή του προσωπικού πωλήσεων, Εκπαίδευση των πωλητών, Δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, Η αποζημίωση των πωλητών, Σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, Καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας, Εκτίμηση και έλεγχος. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΕΡΙ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΛΥΚΟΣ
|
|