Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
(108072687)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η δυναμική είσοδος των Ελληνίδων στην αγορά εργασίας δεν σημαδεύτηκε αντίστοιχα από ίση αντιμετώπιση και μεταχείριση σε σύγκριση με τους άνδρες.

Οι γυναίκες εργαζόμενες στην Ελλάδα έρχονται αντιμέτωπες με τη ''γυάλινη οροφή'', με το αόρατο και αδιαπέραστο αυτό φράγμα, το οποίο συνδέεται με τις στερεοτυπικές αντιλήψεις όσον αφορά τις ικανότητές τους για υψηλές θέσεις και εμποδίζει την επαγγελματική εξίσωσή τους με τους άνδρες και συνεπώς την ανέλιξή τους.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη έρευνα η οποία εστιάζεται στο χώρο της δημοσιογραφίας στην Ελλάδα και τεκμηριώνει τις κατά φύλο επαγγελματικές ανισότητες.

Με βάση το πρωτογενές υλικό που συλλέχθηκε από προσωπικές συνεντεύξεις με 250 δημοσιογράφους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι ερευνήτριες επιβεβαιώνουν την ύπαρξη της ''γυάλινης οροφής'', αναζητούν τους λόγους ύπαρξής της και εξετάζουν τις απόψεις των δημοσιογράφων σχετικά με τα πρότυπα των φύλων όπως προβάλλονται από τα ελληνικά ΜΜΕ αλλά και από την εικόνα των ίδιων των δημοσιογράφων.

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρωτότυπη έρευνα που αποτυπώνει εκ των ένδον τις επαγγελματικές κατά φύλο ανισότητες στο χώρο της δημοσιογραφίας στην Ελλάδα του 21ου αιώνα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 
ISBN : 978-960-19-0316-3 
Σειρά : ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ Π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ
ΚΑΣΤΡΟ ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ HTML 4 ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΒΕΛΩΝΗ ΕΛΕΝΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ 1837-1911
HART CARYL
ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
MONTAIGNE MICHEL DE
ΔΟΚΙΜΙΑ ΒΙΒΛΙΑ Α Β Γ
-
POPO CLOWN PEN (ΣΤΥΛΟ) 24 ΤΕΜΑΧ
ΣΙΕΓΕΣ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΤΑΞΗ;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΣΧΕΣΕΙΣ
ΛΟΥΚΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ-Γ ΕΚΔΟΣΗ
ΝΤΑΡΑΚΛΙΤΣΑ ΕΛΙΝΑ
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ CARLO GOZZI
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση