Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 16.32 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.13€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.13 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ
(108071713)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τι είναι συνείδηση;
Είναι να ξυπνάμε το πρωί και να αντιλαμβανόμαστε και πάλι τον κόσμο γύρω μας; Να έχουμε τον εαυτό μας υπό έλεγχο και να πνίγουμε ένα γέλιο, επειδή το απαιτεί η περίσταση; Να αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη και να ξέρουμε πως «αυτός είμαι εγώ»;

Η συνείδηση είναι ένα εξαιρετικά συναρπαστικό και πολύπλοκο πεδίο έρευνας με διεπιστημονική διάσταση:

  • Ποιες είναι οι ανατομικές βασικές δομές που έχουμε εμείς οι άνθρωποι,
  • πώς αναπτύχθηκε το συνειδητό σκέπτεσθαι στην πορεία της εξέλιξης και
  • πώς μας διαφοροποιεί από τα ζώα;
  • Πώς συναρτώνται με τη συνείδησή μας η ενσυναίσθηση, ο λόγος, η εικόνα για τον εαυτό μας και η κοινωνική μας δράση;

    Στο βιβλίο Συνειδητά ή Ασυνείδητα ο Heinz Georg Schuster καταφέρνει να γεφυρώσει τα χάσματα ανάμεσα σε πολλούς επιστημονικούς τομείς προσεγγίζοντας το κεντρικό αυτό ερώτημα της ανθρώπινης ζωής.

    Ένα βιβλίο που συνεπαίρνει όποιον θέλει να μάθει και να κατανοήσει περισσότερα για τον εαυτό του και για τους άλλους.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ 
    Μετάφραση : ΚΟΛΟΚΟΤΣΑ ΜΑΡΙΠΟΛΑ 
    Σελίδες : 156 
    ISBN : 978-960-6840-21-0, 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Σειρά : ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
    Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
    Έτος έκδοσης : 2009 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    <
    ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ Β ΤΟΜΟΣ
    ΠΑΙΟΝΙΔΟΥ ΕΛΛΗ
    ΤΑ ΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ
    HUIDOBRO VICENTE
    Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ
    ΦΕΡΑΓΙΟΛΙ ΛΟΥΙΤΖΙ
    ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ
    KYMPOTHOIS JOURNEY
    ΚΟΝΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
    ΖΑΚΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ
    ΜΙΚΕΛΙΔΗΣ ΝΙΝΟΣ ΦΕΝΕΚ
    ΜΑΓΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
    >
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση