Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Παιδική Λογοτεχνία
Παραμύθια
Εκπαιδευτικά
Βιβλία Δραστηριοτήτων
Προσχολικά
Διάφορα
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΠΙΠΕΔΟ 2 ΦΤΕΡΩΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΑ
  • ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΠΙΠΕΔΟ 2 ΦΤΕΡΩΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 3.24 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 3.60€ 
Προτεινόμενη λιανική 3.60 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΠΙΠΕΔΟ 2 ΦΤΕΡΩΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
(108068766)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα βιβλία αυτής της σειράς δημιουργήθηκαν για παιδιά που αναγνωρίζουν γνωστές λέξεις με ευκολία, αναπτύσσουν ένα εύρος λεξιλογικών δεξιοτήτων. Μέσα σ’ αυτά θα βρείτε διάφορους απλούς τύπους προτάσεων, πολλά γνώριμα αντικείμενα κι ενέργειες καθώς και εικονογράφηση ως υποστηρικτικό υλικό.

Σ’ αυτό το επίπεδο, εισάγεται επίσης ένα πιο εξειδικευμένο λεξιλόγιο.
Ξεφυλλίστε μαζί το βιβλίο. Συζητήστε για τον τίτλο, τις εικόνες, τις λεζάντες και τις επικεφαλίδες του.
Ρωτήστε: «Τι νομίζεις ότι πραγματεύεται το βιβλίο;» και «Από πού βγάζεις αυτό το συμπέρασμα;»
Διαβάστε το βιβλίο δυνατά, δείχνοντας κατ’ επιλογή κάποιες λέξεις και εικόνες. Ίσως θελήσετε να δώσετε έμφαση και στις λεζάντες. Έπειτα, ζητήστε από το παιδί σας να βρει τις αγαπημένες του σελίδες, και διαβάστε τις μαζί.
Ρωτήστε το παιδί σας ποιες ήταν οι αγαπημένες του λέξεις και βρείτε τις μαζί. Δείξτε του τις λέξεις καθώς τις διαβάζετε.
Συζητήστε για το νόημα κάθε λέξης, και τονίστε του τη λειτουργία του λεξιλογίου για τις άγνωστες λέξεις. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε και το ευρετήριο μαζί. Για παράδειγμα, ρωτήστε, «Σε ποια σελίδα αναφέρεται η Ανταρκτική;» Προτείνετε στο παιδί σας να διαβάσει μόνο του όλο το βιβλίο από μέσα του.
Ζητήστε από το παιδί σας να σας επαναλάβει ό,τι μπορεί από το βιβλίο που μόλις διαβάσατε, και μετά ρωτήστε, «Τι θέλεις να διαβάσουμε τώρα;»
Ενθαρρύνετε το παιδί σας να επιλέξει ένα άλλο βιβλίο και να σας πει ποιο θέμα αφορά. Βεβαιωθείτε ότι διαβάζει προσεκτικά όλο το βιβλίο, καθώς και τη σελίδα των περιεχομένων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΚΥΡΑ 
Σελίδες : 32 
ISBN : 978-960-422-636-8 
Σχήμα : 23Χ16,5 
Σειρά : ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
ΖΑΝ ΠΟΛ ΒΙΛΕΜ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση