\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
(108066235)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο τομέας της επιστήμης των υπολογιστών, που ασχολείται με τη σχεδίαση ευφυών υπολογιστικών συστημάτων, δηλαδή συστημάτων που επιδεικνύουν χαρακτηριστικά που σχετίζουμε με τη νοημοσύνη στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Το βιβλίο προσεγγίζει την Τεχνητή Νοημοσύνη οριοθετώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, περιγράφοντας τρόπους αναπαράστασης γνώσης για αυτά και αλγορίθμους αναζήτησης λύσεών τους. Επιπλέον, παρουσιάζει κλασικές εφαρμογές που ιστορικά ανήκουν στην περιοχή, όπως το σχεδιασμό ενεργειών, τη μηχανική μάθηση, τα συστήματα γνώσης, καθώς και πιο σύγχρονες εφαρμογές όπως τους ευφυείς πράκτορες και το σημασιολογικό διαδίκτυο. Το βιβλίο συμπληρώνεται με αλγορίθμους και παραδείγματα εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης υλοποιημένα σε PROLOG και CLIPS, δύο διαδεδομένες γλώσσες προγραμματισμού του χώρου. Πρωταρχικός σκοπός του βιβλίου ήταν να αποτελέσει ένα διδακτικό βοήθημα για τη διδασκαλία ενός εισαγωγικού μαθήματος στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Η πρώτη έκδοση έτυχε ευρείας αποδοχής από το σύνολο σχεδόν των Τμημάτων Πληροφορικής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στη δεύτερη έκδοση η ύλη αναδιαρθρώθηκε για διευκόλυνση της διδασκαλίας και υπάρχοντα θέματα αναβαθμίστηκαν, ιδωμένα υπό νέα οπτική γωνία. Τέλος, προστέθηκαν νέα θέματα μεγάλου ερευνητικού και εμπορικού ενδιαφέροντος, κάνοντας το βιβλίο κατάλληλο για χρήση σε εξειδικευμένα προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά μαθήματα. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΧΩΜΕΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Η ΦΩΝΗ
ΓΟΥΛΦ ΤΟΝΥ
ΚΑΡΟΛΙΝΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΑΡΑ ΑΓΕΛΑΔΙΤΣΑ
-
NEW GENERATION 2 TCHRS
ΚΟΥΠΕΡ ΝΤΕΙΒΙΝΤ
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΣΟΥΡΕΛΗ ΓΑΛΑΤΕΙΑ
ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΣΑΝΔΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΠΟΡΕΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΚΑΧΡΙΝΑ ΚΑΛΙΝΑ
ΜΙΑ ΑΦΡΙΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ
DRACONIS CURATORIA
ΔΡΑΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
MUSASHI MIYAMOTO
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΚΥΚΛΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΑΙΖΩ ΒΛΕΠΩ ΜΑΘΑΙΝΩ-ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
|
|