Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΜΟΣ Α
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΜΟΣ Α
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 32.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 36.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 36.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΜΟΣ Α
(108056646)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο των H. Gravelle και R. Rees αποτελεί ιδανική εισαγωγή στην Μικροοικονομική. Απευθύνεται τόσο σε προχωρημένους φοιτητές όσο και σε φοιτητές με στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικής θεωρίας οι οποίοι όμως ενδιαφέρονται να εντρυφήσουν στα θεμέλια και τις σύγχρονες προεκτάσεις της. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξ ίσου σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο καθώς η ύλη παρουσιάζεται μεθοδικά και σταδιακά, επιτρέποντας σε διδάσκοντες και διδασκόμενους να επιλέξουν τον βαθμό στον οποίον επιθυμούν να εμβαθύνουν πάνω σε κάποιο θέμα.

Σε σχέση με άλλα εξαιρετικά βιβλία Μικροοικονομικής, το βιβλίο των Gravelle και Rees προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό μεθοδικής παρουσίασης των τεχνικών και της κεντρικής ιδέας που αυτές υπηρετούν.

Τέλος, το βιβλίο συνδυάζει καινοτόμους τρόπους διδαχής των παραδοσιακών θεωρημάτων της Μικροοικονομικής με άρτια παρουσίαση των τελευταίων εξελίξεων στην θεωρία, ιδίως όσον αφορά θέματα σχετικά με τα οικονομικά της πληροφόρησης, του σχεδιασμού μηχανισμών (mechanism design), της δημοπρασίες κλπ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Μετάφραση : ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ 
Σελίδες : 318 
ISBN : 978-960-01-1202-3 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΑΜΠΑΚΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
FCE PRACTICE EXAM PAPERS 1 STUDENTS BOOK (+ DIGIBOOKS APP)
ΓΡΑΜΜΑΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
-
FOCUS ON PROFICIENCY CASS(1)
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ENCUENTROS ESPANOLES 1 ALUMNO (A1-A2-B1)
-
LANGUAGE IN USE UPPER CL/CASS
MITCHELL H.Q.
COMBO PACK FULL BLAST E CLASS
KRISHNAMURTI JIDDU
ΔΡΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
ΜΠΑΛΑΚΙΑΝ ΠΗΤΕΡ
Ο ΤΙΓΡΗΣ ΦΛΕΓΕΤΑΙ
VIRGINIA EVANS, JENNY DOOLEY
PRACTICE TEST FOR ESB LEVEL 3 (C2) TEACHERS BOOK
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση