Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 5
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ
  • ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 5
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 5
(108049559)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Περιεχόμενα:

  • The Guttman elect: its interpretation and new redressing method
  • Πρόταση «εξισορρόπησης» κατηγορικών μεταβλητών στην παραγοντική ανάλυση πολλαπλών αντιστοιχιών
  • Μέτρηση εικόνας καταστήματος με μεθόδους Ανάλυσης Διδομένων. Μια εμπειρική έρευνα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης
  • Κοινωνικές αναπαραστάσεις και περιγραφική / συναισθηματική διάσταση της ατομικής και συλλογικής μνήμης του εθνικού «άλλου», του εθνικού «εχθρού» και του εθνικού «αδελφού»
  • Επαγγελματικές προτιμήσεις και επιλογές μαθητών ηλικίας 14-18 ετών
  • Η επιθετική τακτική των ομάδων μπάσκετ Ευρώπης και NBA μέσα από την προβολή σε παραγοντικούς άξονες
  • Ανάλυση κυρίων συνιστωτών στην κατάρτιση μοντέλου εκτίμησης απορροής
  • Από την προσωπογενή ταύτιση στην προσωποκεντρική επιλογή: μελετώντας τη δομή του κομματικού ανταγωνισμού με όχημα την αξιολόγηση ηγετών
  • Η εφαρμογή της ανάλυσης πολλαπλών αντιστοιχιών στη διερεύνηση αναπτυξιακών προοπτικών του Νομού Πρέβεζας
  • Διερεύνηση της άποψης των πολιτών της Ορεστιάδας σχετικά με τη ρύπανση της περιοχής.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΤΥΠΩΘΗΤΩ 
    Σελίδες : 176 
    ISBN : 1109-4192 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    <
    ΖΑΡΑΜΠΟΥΚΑ ΣΟΦΙΑ
    Η ΜΗΛΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ. ΛΑΪΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
    ΤΡΕΣΚΟΘΙΚ ΖΕΡΜΑΙΝ
    ΤΑΥΡΟΣ
    ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ
    ΚΕΡΙΝ ΡΟΤΖΕΡ, ΠΕΤΕΡΣΟΝ ΡΟΜΠΕΡΤ
    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
    ΦΑΡΑΖΗ ΕΛΣΑ
    ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
    ΚΑΝΤΟΥ ΜΑΡΚΟ
    ΠΛΗΡΕΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ DELPHI 3
    ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΤΟΡΑ
    Η ΠΡΟΒΑ ΤΟΥ ΝΥΦΙΚΟΥ
    ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ (1918-1940) ΤΟΜΟΣ Β-ΔΕΜΕΝΟ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    OBJETIVO DELE A1 (+ AUDIO DESCARGABLE) NUEVA EDICION 2020
    ΜΑΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΗΣ
    Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΟΥ 80
    >
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση