\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
(108047993)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΕΝΝΟΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Η παρούσα έκδοση έγινε για να καλύψει τις ανάγκες των σπουδαστών που έχουν σχέση με το αντικείμενο της μελέτης της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή. Το βιβλίο διαιρείται σε 18 Κεφάλαια. Στην αρχή γίνεται η ανάλυση των βασικών εννοιών της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του (ατομικοί, ψυχολογικοί, κοινωνικοί, πολιτιστικοί κ.ά.). Μετά παρουσιάζονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς και αναλύεται η διαδικασία της λήψης της αγοραστικής απόφασης. Ακόμα αναλύονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς, η αγοραστική συμπεριφορά των ομάδων και παρουσιάζεται η τμηματοποίηση της αγοράς με βάση τη συμπεριφορά, η έρευνα του καταναλωτή, τα πρότυπα συμπεριφοράς καταναλωτή. Τέλος γίνεται αναφορά σε θέματα προστασίας και εκπαίδευσης του καταναλωτή. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου θεωρήσαμε σκόπιμο να προσθέσουμε μια ανακεφαλαίωση για τη διευκόλυνση του αναγνώστη στην καλύτερη συγκράτηση των αναπτυσσόμενων εννοιών.Επίσης μετά από κάθε ανακεφαλαίωση υπάρχουν τα θέματα για Συζήτηση, οι Ασκήσεις και Πρακτικές Περιπτώσεις που κάνουν μια σύζευξη της θεωρίας με την πρακτική. Στη συνέχεια υπάρχουν οι παραπομπές για περαιτέρω μελέτη που παρουσιάζουν τις διαφορετικές προσεγγίσεις για ένα θέμα και συνάμα αποτελούν τις βιβλιογραφικές πηγές, χρήσιμες για τον αναγνώστη που θέλει να πλουτίσει τις γνώσεις του πάνω σ' αυτό. Χρήσιμο θεωρήσαμε στο τέλος του βιβλίου να προσθέσουμε Οδηγό Απαντήσεων των Ασκήσεων και Πρακτικών Περιπτώσεων καθώς και Γλωσσάρι Παρεμφερών Όρων. Τα Παραρτήματα για τη σχετική Νομοθεσία και για την οργάνωση του κινήματος Προστασίας του καταναλωτή σε εθνική και διεθνή κλίμακα νομίζουμε ότι εξυπηρετούν άμεσα πρακτικές ανάγκες για το θέμα. Η παρούσα έκδοση είναι συνέχεια των αρχικών σημειώσεων του 1978 με τίτλο -Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή- οι οποίες γράφτηκαν για τους σπουδαστές του Βρετανικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΙΜ) και του Βρετανικού Ιδρύματος Επικοινωνίας, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ (CAM) και της πρώτης έκδοσης του 1981 με τίτλο -Καταναλωτική- η τεχνική γνώσεως της συμπεριφοράς τον καταναλωτή. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΣΑΚΚΡΗ ΣΟΦΙΑ
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΞ ΤΟΜΟΣ 5ΟΣ-6ΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
SPEAK YOUR MIND 1 WORKBOOK (+ DIGITAL WORKBOOK + AUDIO)
HARGRAVE MILLWOOD KIRAN
ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΒΑΡΝΤΕ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΜΕΡΟΠΗ, ΝΤΥΜΟΝ ΠΩΛ
ΟΙ ΡΩΜΗΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΣΕΠ Π01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ- ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
ΠΙΝΕΛ ΒΙΝΣΕΝΤ
ΣΧΟΛΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ-ΖΩΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
|
|