Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (1983-1991) (Β ΕΚΔΟΣΗ)
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (1983-1991) (Β ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 13.79 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 15.32€ 
Προτεινόμενη λιανική 15.32 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (1983-1991) (Β ΕΚΔΟΣΗ)
(108019273)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Υπουργείο Γεωργίας μέσω του Ινστιτούτου Γεωργοοικονομικών και Κοινωνιολογικών Ερευνών (ΙΓΕΚΕ) του ΕΘΙΑΓΕ, συνεχίζει με τη παρούσα έκδοση, τη συστηματική προσπάθεια εκτίμησης του ύψους και της διάρθρωσης του Κόστους Παραγωγής Αγροτικών Προϊόντων (Εθνικό Πρόγραμμα ΚΟ.Π.Α.Π.), πάντοτε στο πνεύμα των τεθέντων στόχων:

  • ελέγχου της αποτελεσματικότητας της παραγωγικής διαδικασίας των αγροτικών προϊόντων,
  • διαμόρφωσης βασικών παραμέτρων, για την υποβοήθηση στην άσκηση αγροτικής πολιτικής με οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια και
  • ορθολογικής άσκησης, βραχυπρόθεσμης τουλάχιστον, πιστωτικής πολιτικής.

    Η έκδοση αυτή, με γνώμονα τους ανωτέρω στόχους, αναφέρεται στα βασικότερα προϊόντα φυτικής παραγωγής και παρουσιάζει ενδεικτικά τις παραγωγικές δαπάνες ανά στρέμμα, το κόστος παραγωγής και τα οικονομικά αποτελέσματα για δύο διαφορετικά έτη (1983 και 1991).

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
    Σελίδες : 240 
    ISBN : 960-351-324-5 
    Σχήμα : 17x24 
    Έτος έκδοσης : 2000 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    <
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    VOCABULARY FILES B2 SUDENTS BOOK
    ΠΙΤΖΙΠΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ
    Ο ΠΙΘΗΚΟΣ ΞΟΥΘ Η ΤΑ ΗΘΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    QBASIC ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ MICROSOFT
    ΜΑΡΤΣΙΑΝΟ ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ
    ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
    VIRGINIA EVANS, JOHN TAYLOR
    PRACTICE TESTS FOR THE MICHIGAN ECCE 1 TEACHERS BOOK
    ΝΤΟΜΠΛΑΝΤΟ ΑΝΑ
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ 3
    ISTRATI PANAIT
    Ο ΜΠΑΡΜΠ ΑΓΓΕΛΗΣ
    >
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση