Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΜΕΣΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ-ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
  • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΜΕΣΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 11.92 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 14.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 14.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΜΕΣΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
(108018598)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Ο συγγραφέας σε αυτό το βιβλίο, φέρνει τον αναγνώστη μέσα στο γραφείο του, για να παρακολουθήσει τον τρόπο που δουλεύει με τους επισκέπτες του, και να κατανοήσει την "Αμεση θεραπεία" στην πράξη. Ανάμεσα στις άλλες, ζωντανεύουν και οι ιστορίες:

  • Του Τζέρι, που δεν μπορεί να ξεπεράσει την ψυχαναγκαστική του διαταραχή
  • Της Τσέλσι, που, ξαφνικά, λίγους μήνες πριν από τον πολύ επιθυμητό γάμο της, παθαίνει κρίσεις πανικού
  • Της Ρεβέκκας που "ακούει φωνές" και οδηγείται στο ψυχιατρείο ως σχιζοφρενής, εξαιτίας μιας εσωτερικής σύγκρουσης
  • Του 50χρονου επιχειρηματία Τζορτζ, που οδηγείται στην αυτοκτονία, γιατί έφτασε σε αδιέξοδο. Από παιδί αισθάνεται ξένος μέσα στο ανδρικό του σώμα, θέλει να αλλάξει φύλο αλλά δεν τολμάει να το πει.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΘΥΜΑΡΙ 
    Μετάφραση : ΤΟΥΖΛΟΥΚΩΦ ΤΑΤΙΑΝΑ 
    Σελίδες : 278 
    ISBN : 960-349-072-5 
    Σχήμα : 14x21 
    Σειρά : ΑΤΟΜΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
    Έτος έκδοσης : 2002 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    <
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    ΝΕΟΣ ΓΟΚ 2012 - ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    ΔΕΛΤΙΟ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΣ 2001
    ΑΣΚΛΗΠΙΟΔΟΤΟΣ, ΑΙΛΙΑΝΟΣ
    ΤΕΧΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ-ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
    ΚΑΘΑΡΕΙΟΣ ΤΑΚΗΣ
    ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΛΙΝ
    ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΡΟΥΛΑ
    ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΜΟΣ 1
    ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΜΙΜΗΣ
    ΜΙΜΗΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
    ΜΠΟΥΚΤΣΙΝ ΜΑΡΕΙ
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ
    ΑΙΣΕΝΣΤΕΙΝ ΑΒΕΡΩΦ ΜΑΡΙΛΙΑ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΕΥΧΟΣ 90
    ΜΙΧΑΕΛ ΣΑΜΙ
    ΒΙΚΤΟΡΙΑ
    >
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση