\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(108015480)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ΤΡΙΤΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΙΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Η εκπαίδευση και η μάθηση στοιχείων των θετικών επιστημών θεωρούνται πλέον σημαντικός στόχος των εκπαιδευτικών συστημάτων στις σημερινές κοινωνικές ομάδες που τις συγκροτούν. Η Τρίτη Διεθνής Έρευνα για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Third International Mathematics and Science Study, TIMSS), που οργανώθηκε από τη Διεθνή Ένωση για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (International Association for the Evaluation of Educational Achievement, IEA), είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες σχετικές εκπαιδευτικές έρευνες που έγιναν ποτέ. Σε αυτή την έρευνα, που διήρκεσε από το 1990 μέχρι το 1998, συμμετείχαν ερευνητικά κέντρα, ομάδες και επιτροπές ειδικών από 45 χώρες. Για πρώτη φορά εξετάστηκαν σε τόσο μεγάλη έκταση οι σχολικές γνώσεις, οι αντιλήψεις, οι διδακτικές πρακτικές και οι μαθητικές επιδόσεις, σε σχέση με το κοινωνικό και το εκπαιδευτικό τους πλαίσιο, στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες που διδάσκονται στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Το βιβλίο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς δημοσιεύσεων με θέμα την παρουσίαση και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας για την Ελλάδα. Στον παρόντα τόμο καταγράφονται τα πρώτα τεκμήρια και αποτελέσματα της έρευνας, που αφορούν ιδιαίτερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα του ευρύτερου "περιβάλλοντος" της χώρας. Η έρευνα στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Πάτρας έως το 1996 και στη συνέχεια στο Ελληνικό Συντονιστικό Κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΛΕΒΙ ΜΑΡΙΟ
Η ΙΝΣΤΑΜΠΟΥΛ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΛΛΗ
ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΪΝΤ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ
ΦΡΑΓΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΟΜΟΣ Β
ΠΑΣΣΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΞΕΓΕΛΑΣΜΑΤΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2009 ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΛΑΝΗΤΗ
BANKS RUSSELL
AMERICAN DARLING
ΤΕΡΡΥ ΜΠΡΟΥΚΣ
ΤΑ ΦΥΛΑΧΤΑ ΤΩΝ ΣΑΝΑΡΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΞΑΝΘΙΑ ΠΑΤΗΜΕΝΗ
|
|