Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 21.14 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 23.49€ 
Προτεινόμενη λιανική 23.49 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
(108000733)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ

Στο βιβλίο αυτό καταβάλλεται προσπάθεια να οριοθετηθεί η συμμετοχή των φορέων της αυτοδιοίκησης γενικότερα στα συστήματα κοινωνικής πολιτικής, ειδικότερα δε σε συνθήκες απορύθμισης του κράτους πρόνοιας τουλάχιστον όπως αυτό διαμορφώθηκε μεταπολεμικά στα ευρωπαϊκά κράτη. Με αφορμή μια ελληνική περίπτωση, επιχειρείται να αποσαφηνιστούν οι όροι και τα όρια συμβολής του υποεθνικού επιπέδου διακυβέρνησης στους μηχανισμούς κοινωνικής προστασίας. Καθώς μάλιστα στο πλαίσιο του κράτους πρόνοιας οι ρόλοι αναδιατάσσονται, τόσο η υποεθνική όσο και η υπερεθνική παράμετρος φαίνεται να συμβάλλουν καθοριστικά στη μορφή της κοινωνικής πολιτικής. Επομένως η συζήτηση αναφορικά με το ρόλο των φορέων της αυτοδιοίκησης βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη.

Επιδίωξή μας ήταν η συμβολή στη συζήτηση αυτή. Με την αναφορά σε μια ελληνική περίπτωση δίνονται οι αφετηρίες του προβληματισμού που αφορά τις υπηρεσίες πρόνοιας και τον τρόπο που αυτές οργανώνονται στο τοπικό επίπεδο με ευθύνη των φορέων της αυτοδιοίκησης συμβάλλοντας στην εξασφάλιση της κοινωνικής συνοχής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 459 
ISBN : 960-01-1129-3 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΓΟΥΙΣΤΦΟΥΛ ΑΛΑΝ
ΟΣΑΜΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΣ
AIRA CESAR
ΠΩΣ ΕΓΙΝΑ ΚΑΛΟΓΡΙΑ
ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΞΕΝΟΦΩΝ
Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΜΠΟΞΕΡ
NESBO JO
ΚΑΣΕΤΙΝΑ JON NESBO ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΖΗΛΙΑΣ
ΚΑΝΤΑ ΤΡΙΤΑΚΗ ΛΙΖΑ
ΒΑΡΚΟΥΛΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΤΡΙΓΛΩΣΣΟ ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση