\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ
(108000423)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ J. PIAGET Η σκόπιμη διαμεσολάβηση του εκπαιδευτικού μεταξύ του αναπτυσσόμενου ανθρώπου και του κόσμου της γνώσης γίνεται συνειδητά αν ο εκπαιδευτικός γνωρίζει τόσο τους μηχανισμούς ανάπτυξης όσο και τις συνθήκες μέσα στις οποίες συντελείται. Την άποψη αυτή εκφράζει ο J. Piaget δηλώνοντας ότι: η ψυχολογία του παιδιού μπορεί να πολλαπλασιάσει τα ευρήματα και τις γνώσεις μα για το μηχανισμό της ανάπτυξης, όμως αυτά τα ευρήματα ή αυτές οι ιδέες δεν θα συναντήσουν ποτέ το σχολείο αν δεν τις ενστερνισθούν οι δάσκαλοι τόσο που να τις μεταφράσουν σε πρωτότυπες πραγματοποιήσεις. Συμβολή στη συνάντηση του σχολείου με τα ευρήματα του Piaget που σχετίζονται με τις Συγκεκριμένες Νοητικές Πράξεις και ελπίδα να μετατραπούν σε πρωτότυπες πραγματοποιήσεις αποτελεί η εργασία αυτή. Εργαλείο άμεσα χρηστικό, απαλλαγμένο από θεωρητικό φορτίο -το οποίο είναι προαπαιτούμενο-, δύναται να χρησιμοποιηθεί τόσο από τον νηπιαγωγό και το δάσκαλο όσο και από το γονιό ή τον ερευνητή, που θα ήθελαν να γνωρίζουν το επίπεδο της γνωστικής ανάπτυξης του παιδιού και να εναρμονίσουν έτσι τις όποιες διδακτικές παρεμβάσεις τους προς την ανάπτυξη αυτή. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ
Η ΕΥΧΗ
ΛΟΥΚ ΡΙΤΣΑΡΝΤ, ΚΑΠΕΛΙ ΠΙΤΕΡ
Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ
ΞΕΞΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
ΠΟΥ ΚΟΥΚΟΣ; ΠΟΥ ΑΝΕΜΟΣ;
ΣΟΥΛΤΣ ΤΣΑΡΛΣ
ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ...
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΜΑΓΙΚΟΙ ΜΟΝΟΚΕΡΟΙ
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ
ΜΟΥΡΓΕΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΤΙ ΓΥΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙ;
ΚΑΤΣΙΟΥΡΗΣ ΑΛΕΚΟΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΣΕΠΗΣ
ΟΜΗΡΟΣ
ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΥΜΝΟΙ
|
|