Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Νέες αφίξεις
Ανδρική Ένδυση
T-Shirts
Polo t-shirts
Βερμούδες
Παντελόνια
Jeans
Πουκάμισα
Μπλούζες Μακρυμάνικες
Φούτερ
Πουλόβερ
Ζακέτες
Μπουφάν-Σακάκια
Ζώνες
Ανδρική Υπόδηση
Γυναικεία Ένδυση
Γυναικεία Υπόδηση
Homewear
Εσώρουχα
Κάλτσες - Καλσόν
Beachwear
Προσφορές για παιδιά
Ανδρικές Προσφορές
Γυναικείες Προσφορές
Accessories
Brands
B
BILLABONG
BIRKENSTOCK
BJORN BORG
BLOWFISH MALIBU
BLUEPOINT
I
IDER
IGI&CO
Q
QUIKSILVER
C
CAMEL ACTIVE
CAMPER
CONVERSE
COZY SOLE
CROCS
J
JACK & JONES
R
REPLAY
ROXY
D
DICKIES
DORINA
L
LACOSTE
LAURA BIAGIOTTI
S
SEIDENSTICKER
SLOGGI
STANCE
SUPERDRY
SUPERGA
E
ELEMENT
ELLESSE
M
MAMABEL
T
TIMBERLAND
TOMMY HILFIGER
TRIACTION
TRIUMPH
F
FUNKY BUDDHA
N
NAUTICA
U
U.S. GRAND POLO
G
GANT
GUESS
O
OBEY
ONEILL
V
VERO MODA
H
HAPPY SOCKS
HARMONY
HELMI
P
PAREX
PEPE JEANS
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 24 ώρες
Βρείτε το μεγεθός σας
HOODIE ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ REPLAY M6528 .000.22890P 098 ΜΑΥΡΟ (M)
REPLAY
ΑΝΔΡΑΣ-ΦΟΥΤΕΡ HOODIES ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ
  • HOODIE ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ REPLAY M6528 .000.22890P 098 ΜΑΥΡΟ (M)
  • HOODIE ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ REPLAY M6528 .000.22890P 098 ΜΑΥΡΟ (M)
  • HOODIE ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ REPLAY M6528 .000.22890P 098 ΜΑΥΡΟ (M)
  • HOODIE ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ REPLAY M6528 .000.22890P 098 ΜΑΥΡΟ (M)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 69.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 139.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 139.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
HOODIE ΜΕ ΦΕΡΜΟΥΑΡ REPLAY M6528 .000.22890P 098 ΜΑΥΡΟ (M)
(122258488)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Hoodie με την υπογραφή της Replay σε μαύρο χρώμα.
Έχει κανονική εφαρμογή, κλείνει κατά μήκος με φερμουάρ και διαθέτει κουκούλα με κορδόνι περίσφιξης.
Έχει τσέπες στα πλαϊνά και λάστιχο στο κάτω μέρος και στις μανσέτες για καλύτερη εφαρμογή.
Στο ύψος του στήθους έχει στάμπα σε λευκό χρώμα με το λογότυπο της Replay.
Η ύφανσή του είναι από 100% βαμβάκι.

Company info

Το Ιταλικό brand Replay πήρε το όνομα του από τον Claudio Buziol, ο οποίος παρακολουθώντας έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, είδε την λέξη re-play να αναβοσβήνει και εμπνεύστηκε να φτιάξει κάτι από την αρχή!
Η Replay παραμένει σταθερά ένα από τα πιο αγαπημένα brands των φανατικών του denim, για το αυθεντικό και πάντα νεανικό της στυλ.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Ύφασμα : 100% Βαμβάκι 
Μέγεθος : Medium 
Χρώμα : Μαύρο (Black) 
Φροντίδα : Ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται στο ειδικό ταμπελάκι 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση